Çirkin biri olarak çirkinliğimle barışık olmam mı, çirkinliğimi yok saymam mı, yoksa çirkinliğimi kafama hiç takmamam mı gerekiyor?

Biz çirkinlerin yapması gereken nedir?

Çirkin biri olarak çirkinliğimle barışık olmam mı, çirkinliğimi yok saymam mı, yoksa çirkinliğimi kafama hiç takmamam mı gerekiyor?
Cevapla