Çirkin olduğumu kabulleneyim mi yoksa estetik mi olayım?

Çok çirkinim ucu düşük geniş bir burnum incecik dudaklarım var yanaklarım aşırı büyük gözlerim de küçük ve çekik bunlar yetmiyormuş gibi çenem de geride bir tane bile güzel yanım yok dışarıya çıkmak bile istemiyorum makyaj yapıyorum anca öyle insana benziyorum ama o da silince gidiyor kendimi kandırıyorum gibi, benim içinde bulunduğum psikolojiyi anlamayanlar seni de güzel bulan biri olur diyo ama ben imkansız olduğunu biliyorum motive etmek için yalan söylüyorlar doğal kal estetik olma diyolar ama doğal kalıp çirkin olacağıma estetik olup güzel olmanin daha mantıklı olduğunu düşünüyorum haksız mıyım doğal olup elime ne geciyo sanki cirkin kimsenin sevmek istemeyeceği bi insan olmak daha mı iyi
Güncellemeler
1 yıl
Bu sitede yargilamadan cevap verilmiyor herhalde sadece cevap bekliyorum ilgi istedigimi sanıp biseyler deniliyor
Çirkin olduğumu kabulleneyim mi yoksa estetik mi olayım?
Cevapla