Geçmişteki olduğun kişiye, kendine bir şey söyleme şansın olsaydı ona ne söylerdin, neler söylerdin💬


Kafanı yor çalış İngilizce falan herşeye çalış
Her şey yoluna girecek zamanla.
Cevap
12Cevap
Değişeceğimi sanmadığım için bir şey söylesemde fayda etmezdi.
Boş ver hayat boş yaşama derdim kendime
Elinden geldiği kadar kendini geliştir. Kimseye aldırış etme ve kendi hayatına odaklan.
Sayısal lotonun o haftaki sonuçlarını söylerdim.
İnsanları kırmamak için sustuğun ne varsa yüzlerine söyle o sahte insnalara
Akılsız olma her şeye düşünerek yaklaşım göster ve kimseye güvenme derdim.
Çocukça hatalar yapmaktan vazgeç ilerde pişman olursun
Sadece kendin için yaşa ve kimse için kendini feda etme🍀🗝️
Okadar çoook sey var ki anlatip efkârlanmak istemiyorum belki daha sonra yazarim
bildiğinden başka kimseyi dinleyip yapma
Aferin derdim o anlardı😅
Saf olma bu kadar derdim
Aynen böyle devam et👍🏻🙏🏻
Üzülme canım degmez derdim
evlenme derdim
Elini yıkama.
İyiki doğdun yiğidim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar