Geçmişe gidip birine bir şey söyleyebilecek bir fırsatın olsa kime ne söylerdin?

Geçmişe gidip birine bir şey söyleyebilecek bir fırsatın olsa kime ne söylerdin?

Ömer iyi çocuktu ama fena bir kusuru vardı, insanlara fazla güveniyordu. Sırf onları seviyor diye tanıdığını zannediyordu. Eğer geriye dönüp söyleyebilsem söylerdim...
Ömer derdim; Ömer her ihanet sevgiyle başlar.
Ezelden alıntı mi yaptın sen 🤨
Zamanımın çok öncesine giderdim, annemin yanında olurdum. Kendini yapayalnız hissettiğinde ona "Yalnız değilsin, ben seninleyim. Şimdiden geçmişe yanına geldim beni çok güzel yetiştirdin ve harika bir hayat sundun. Teşekkür ederim varlığın ve güzel kalbin için" derdim. Çünkü insan bazen ayağa kalkmak için bir güç arıyor ¢
Cevap
3Cevap
Sevgilime sevgili olmadan önce benim olacaksın demek isterdim😄
Sevgili olmadan önce rahat bırak bari adamı 🤪
Kendime geleceğimi gösterir daha iyi olmasını sağlarım
Peki o daha kötü bir geleceğe sebep olursa 🤔 teknik olarak imkansiza yakın bana göre 🤔
Benden daha kötü olması imkansız :D
Öyle deme beterin beteri vardır demiş atalarımız 🤣 hem halinde ne varmış 🤨
Eski sevdiğim çocuğa kendimi tanıtirdim, ne kadar güçlü olduğumu nelerin üstesinden geldiğimi anlamasını sağladım
Anlasa ne değişecek ki 🤔
Tanışmadiysaniz nasıl sevdin 🤔
Belli 🤣
Arkadaşıma 50 kuruşumu neden vermedin o. pu derdim😮o 50 kuruş bugünün 100₺ gibi bişey 😂
Hahaha sen hala orada mısın 😱
Daha öncede demişmiydim 😂
Yooo ama bayağı eski bir hikaye olduğu belli 🤣 geçmişi bir kenara bırak artık 🤪
E ne soruyon o zaman 😕
Soramaz mıyım 🤔😒
Cevap veremez miyim?🤔
Vermedin cevaptan kaçtın 😱
O yazdığım ne oluypr😂
Benim sorumun cevabı olmadığı kesin 🤪
Geçmişe gittim ve söylemek istediğim şeyi söyledim😕🔫
Sen hala orada mısın diye sormuştum cevabını alamadım 😱
orada değilim tabikide burdayım😕
Hee iyi ben de elli kuruşu almaya gittin sandım 🤪
Allah daha çok verdi bana şükür kimsenin ayağına gitmem kimselerde minnet etmem. Ama yalan söylediği için helal etmiyorum😀
Nasilda kinlenmis 😱 ne yalan söyledi 🤔
Yalancıları sevmem.
Bak gene sorumun cevabı bu değil 🤣
Böyle bir uktem yok sözlere çok anlam yüklemediğim için belkide
Geçmişe dönmeyi mantıklı bulmuyorum.
sevdşpşm kıza öncesinden aşkımı ilan ederdim.
Kendime kaç derdim
neyden ve neden?
Haha buralardan derken ülkeden mi bahsediyorsun yoksa KS den mi 🤣
ne gibi mesajlar atıyor :o
Bana atmıyor öyle şeyler aramız limoni :o
bilmem artık bana ilgi göstermiyor :o
çok incesin teşekkür ederim :D
Her zaman ise bir daha kız 🤪
Küssün :o
ne zaman istersen deme bir daha o. O
cıks inanmıyorum artık sana :O
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?