Sosyal medya kullanımının artması güzellik algısını bozdu mu?

Sosyal medya kullanımının artması güzellik algısını bozdu mu?

Yani asıl sormak istediğim, talep fazlalığı nedeniyle herkes kendini prenses peri mi sanmaya başladı yoksa bana mı öyle geliyor. Dün akşam bir olaya şahit oldum bence güzellik kesinlikle bir yere kadar göreceli bir yerden sonra çirkin çirkindir net. Ama o kadar ilgi görmeye başlamışki insanlar çirkin bile ben çok güzelim diye naralar atıyor sonra normalsin dediğim de garip tepkiler alıyorum ;)))

Sosyal medya kullanımının artması güzellik algısını bozdu mu?
Cevapla