Insanlar birbirlerini doğal kabullenemiyor en basiti aile bireyler mesela anne çocuğunun yüzünde olsun fiziğinde olsun bi çok sıkıntısını dile getiriyor haliyle akılda da hep bunlar kalıyor işte param olunca/zengin olunca estetik yaptıracam söyle böyle filan. Sosyal medyadan ziyade aile bireyleri tetikliyor en çok.
Akrabalar çevreden kişiler ve o kişilerin saçma sapan konuşmaları. Hayır yani kendinde bir zamanlar böyleydin geçmiyorsa sorumlusu biz değiliz yani bi sinirliyim bu konuda volkan gibi patlarım o derece😠😡🤬
Evet %80 bence sosyal medya oluşturuyor Çünkü eskiden bu kadar birbirine benzeyen insanlar yoktu Dudaklarına yanaklarına gözlerine yapmadıkları estetik kalmıyor ve hepsi nedense birbirine benziyor yavaş yavaş Hiçbir doğallığın hiçbir şeyin önemi kalmadı Estetik güzel bir şey ama abartılması kötü duruyor
Sosyal medyanın etkisi vardır, ben çok sosyal medyadan özeniyorum bir süre bakmayınca sıkıntı olmuyor ama baktığım zaman hep onlar gibi olmak istiyorum ama bu aralar bunu yendim kendim olmayı doğal olmayı daha çok seviyorum 😃
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Sosyal medya hesaplarımı kapattım ve ürkütücü şekilde bir güzellik takıntım ortaya çıktı sosyal medya değilde etkileme etkilenme psikoloji mutluluk mutsuzluk değer görme ve görmeme büyük etken
@kirlisakal evet kullanmıyorum sosyal medya fake hesap dahil hesabım yok kafam rahat. @dikenliyil dediği gibide tamamen değer görme özbenlik algısı etkili
Gördüğüm bütün ünlüler estetikli. güzellik yetmiyor çok güzel bir isteniyor. Bunu gören etkileniyor. artı profesyonel makyajda eklenince baby face oluyor