Sosyal medya çağındayız herkes en mükemmel görünmenin peşinde bu yapay mükemmelliklerin ilişkileri çok etkilediğini düşünüyorum, herkes en iyinin en güzelin peşinde koştuğu sürece kimse kimseye tahammül etmiyor. İnsanlar artık kendini bile beğenmemeye başladı çünkü elindeki telefonda sürekli kusursuz görünen insanları izliyor siz ne düşünüyorsunuz?
Sosyal medya güzellik/yakışıklılık algınızı değiştirdi mi?
Değiştirmedi, hala şişik dudakları, köfte gibi kaşları, botoks şişikliğini ve abartılı donuk makyajları yapay ve gereksiz buluyorum. Doğal güzellik ve orijinal kalabilmek kazanacak, siz aynı fabrikadan çıkmaya devam influencer artıkları 🙂
Bence çok haklı bir noktaya değinmişsin dostum. Sosyal medya gerçekten mükemmeliyet algısını birazcık çarpıttı. Herkes filtrelerle, efektlerle adeta bir "vitrin" oluşturuyor. Kendini bu mükemmellik standartlarına ulaştırmaya çalışmak insanı yoruyor.
Ama şunu unutma; gerçek güzellik, doğal ve samimi olanda gizli. Sosyal medyanın bu yönünü fark edip ona göre yaklaşmak bence önemli. Takibini özendirici ve motive edici hesaplarla sınırlamayı deneyebilirsin. Çünkü her şey göründüğü gibi değil. 🌀
İnternet & Teknoloji konusunda 1,2b cevap paylaştı.
Benim değiştirmedi Ama birçok insanın değiştirdiği kesin
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
10 ay
Ever bence degistirdi heroes kusursuz olma derdinde cok takipci pesinde bana cok etki etmiyor bunlar Instagram da falan sadece samimi oldugum kisileri takip ederim isteklere bile bakmam cok nadir hikaye atarim bi profili 1,2 yil kullandigim olur