İnsanı ruhsuzlaştıran insanlara teşekkür etmelimiyiz?

İnsanı bir o kadar yıkan bir o kadar güçlüyapan insanlara teşekkür mü etmeliyiz yoksa saflıgımızı iyiligimizi yok eden insanların vicdansızlıgına düşman mı olmaşıyız çözemedim eski ben olmıcak biliyorum bir taraftan teşekkür ediyorum bir taraftan lanet okuyorum ahmet kayanın dedigi gib nerde eski bemn
İnsanı ruhsuzlaştıran insanlara teşekkür etmelimiyiz?
Cevapla