Başkaları kötü durumdayken kendi haline şükretmek bencillik değil midir?

arkadaşlar bakıyorsunuz afrikada millet açlıktan ölüyor. kendinize bakıyorsunuz sağlillisiniz yiyeceğiniz var.. şükrettiğiniz zaman oyekileri bu durumla başbaşa bırakıp bencillik yapmış olmuyor musunuz ?
Başkaları kötü durumdayken kendi haline şükretmek bencillik değil midir?
Cevapla