Hediyeye teşekkür etmeyen insana ne denir?

Sınıftaki yakın arkadaşıma doğum gününden dolayı hediye aldım, özenle paketledim, not yazdım ve başka şehirde yaşadığı için memleketine, evine hediyemi kargoladım. Arkadaşıma hediye ulaşmış olmasına rağmen bir teşekkür bile etmedi. “Hediyen elime ulaştı, çok beğendim, teşekkür ederim” denir nezaketen, bunu bile demedi. Doğal olarak önemsenmediğimi düşündüm ve çok kırıldım. Acaba duygusal mı yaklaşıyorum, haksız mıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Sınıftan yakın kız arkadaşıma hediye aldım.
Hediyeye teşekkür etmeyen insana ne denir?
Cevapla