Ben şöyle olduktan sonra yendim bunları dediginiz ne oldu?
Hala öyle misiniz?
Ben şöyle olduktan sonra yendim bunları dediginiz ne oldu?
Hala öyle misiniz?
34 yaşındayım çocukluğumdan beri utangacım bu yaşıma kadar aşamadım hiç açılamadım utangaçlık hayatımı hep olumsuz etkiledi senelerdir eve kapalı yaşıyorum hiç evden dışarı çıkamıyorum insanlarla yakınlık kuramadım kendimi hep geri çektim gençliğim hep eve kapalı geçti yaşım ilerledikçe utangaçlığım daha da arttı
Senin bu yazını en az on kere görmüşümdür bende böyleyim bir yerde calisamiyurm bu yüzden hatta neden düzelmek te mi istemedin
utangaçlık ve sosyal anksiyete bozukluğu aynı şeyler değil. utangaçlık kişilik özelliği olduğu için daha fazla görülme olasılığı daha yüksek normal olarak
Aynı şey demedim ama ikiside bir arada bununabilir bir insanda ne de olsa
Cevap
1Cevap
Utangqc donemler oldu ama bosaymis gecti simdi daha iyi
Boşa kesinlikle ama öyle iken insan çıkamıyor içinden
26
Maalesef daha da artıyor bazen bende çözemiyorum geçmeyecek gibi tekrar ediyor sürekli
Yok şu an çalışmadığım içinde gelişecek bir ortam da olmuyor
Yok da bu durumla ilgisi de yok acikcasi
Sosyalleşmek ve çalışmak bence ikisi de birbiriyle mümkün insan cLisamayinca sosyal de olamıyor
Yok maalesef uzakta var sadece bir tane çalışmayı elbetteki istiyorum ama maalesef ki bulamiyorum
Hayır herkes değil
Olabilir evet herkes olmayabilir olmuş müdür diye de sorayim dedim
O da yok olur bir kısmı geçtiyse
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?