Depresyondayım ve dışarı hiç çıkmak istemiyorum ama arkadaşlarım gel diyor ne yapmalıyım?

Sizce kendimi zorlamalı mıyım yoksa odamda kalıp kendimi mi dinlemeliyim
Depresyondayım ve dışarı hiç çıkmak istemiyorum ama arkadaşlarım gel diyor ne yapmalıyım?
Cevapla