Şişman olduğum için arkadaşlarımla dışarı çıkamıyorum... :( ? lütfen yardım?

arkadaşlar bugün diyete basladım ameliyat oldum ve aşırı fazla kilo aldım.. bugün diyete ve spora basladım yavas yavas saglıklı olarak vericem ama çok fazlam var ve dışarı çıkmayı arkadaşlarımla vakit geçirmeyi çok istiyorum ama bu engelliyo.. nasıl özgüvenli olabilirim? :(
Şişman olduğum için arkadaşlarımla dışarı çıkamıyorum... :( ? lütfen yardım?
Cevapla