EN YAKIN ARKADAŞİMDAN DARBE YEDIM KARSILIGINDA KENDIMI BULDUM? Boş yorumlar şikayet edilecek? SİZCE BEN MI KÖTÜ ARKADASIM?

Onun her dediğini ricasini yaptim insan arkadaşı rica ediyorsa kirmamali arkadasim sonucta diye dusundum ama günün sonunda kendimi yorgun hissederdim 1 kez 2 kez olsa neyse arka arkaya olunca yoruluyor insan zor şeyler değil ama sürekli isteklerini yerine getirmek zorundaymışım gibi hissettim

Kendisine söyledim bu durumu arkadaşım olsan dert etmezdin senin yaptığını herkes yapıyor cevabını aldım ve anında sildi beni zaten BITİRDI ARKADASLIGI bilmiyorum o da belki kendine göre haklı dert eder mi arkadaş arkadaşın ricasini psikolojik olarak çöktüm ama istemsizce kendi derdime bide onunkilere yetişmeye calistim yerine getirince agresif yorgun oldum

Şu an mutluyum en yakın arkadaşımı kaybettim ama kendimi kazandım şu an kendime zaman harcıyorum önceliğim hep kendim dil öğreniyorum kendi kendime okuduğum bölümün online sertifikali katılım dersleri oluyor ona katılıyorum umarım Bi faydası olur bana ilerde bilmiyorum iyi bi arkadaş olamadım belki ama zararım olmadi çok faydam dokundu INSALLAH KENDI GIBI BİRİNİ BULUR umarım Allah bana bunların karşılığını verir çok istiyorum

EN YAKIN ARKADAŞİMDAN DARBE YEDIM KARSILIGINDA KENDIMI BULDUM? Boş yorumlar şikayet edilecek? SİZCE BEN MI KÖTÜ ARKADASIM?
Cevapla