Bir şeyi yapıp pişman olmak mı daha kötü yapmayıp “keşke yapsaydım” pişman olmak mı?

Bir şeyi yapıp pişman olmak mı daha kötü yapmayıp “keşke yapsaydım” pişman olmak mı?
Bir şeyi yapıp pişman olmak mı daha kötü yapmayıp “keşke yapsaydım” pişman olmak mı?
Cevapla