Keşke yapmasaydım deyip pişman olmak mı, yoksa keşke yapsaydım deyip pişman olmayı mi tercih edersiniz?

Genel bi soru her konuda yani. İnsanın içinde ukde kalması keşke yapsaydım demesi mi kötü yoksa keşke yapmasaydım demek mi daha kötü?
Keşke yapmasaydım deyip pişman olmak mı, yoksa keşke yapsaydım deyip pişman olmayı mi tercih edersiniz?
Cevapla