Yapıp pişman olmak mı yoksa yapmayıp keşke demek mi daha kötü?

Bazı şeylerin geri dönüşü olmuyor.
Yapmazsın içinde kalır sonradan yapmadım diye pişman olursun, yaparsın pişman olursun keşke yapmasaydım dersin. Böyle bir paradoks işte.
Yapıp pişman olmak mı yoksa yapmayıp keşke demek mi daha kötü?
Yapıp pişman olmak mı yoksa yapmayıp keşke demek mi daha kötü?
Cevapla