Sevgilinizin olması sizde sorumluluk hissini arttırıyor mu?
Evet.
Hayır.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sevgilinizin olması sizde sorumluluk hissini arttırıyor mu?
Elbette insanın hayatında birisi olduğu zaman kendinde bir sorumluluk meydana geliyor Bir de özellikle eğer ciddi bir ilişki yaşıyorsanız evlilik yolunda gidiyorsanız kendinizi ona göre düzeltmeniz gerekir, çünkü hayatımızdaki insanlar bizden bir şeyler bekleriz bir sorumluluk almayı ilgi görmeyi ve göstermeyi bekler Bu yüzden hayatında birisi olduğu zaman tabii ki öncelik olarak hayatındaki kişi ve onlarla karşı alacağın sorumluluklar meydana geliyor işte o yüzden de evet hayatımda biri varken kendimi sorumlu hissediyorum
Tabi ki insanın üzerine sorumluluk artıyor, sabahından güne başlarken, gecesinden gözümü kapatana kadar bence güzel ve anlamlı bir sorumluluk bu hele ki karşındaki kişi çok iyi biriyse her şeye değecek biriyse o ilişki ve ona adadığın sorumluluklar sonuna kadar helal olsun…
Genel olarak hissettirir bence ama yanınızda rahat olduğunuz, acaba bunu yapsam küser mi acaba şu arkadaşımla konuşsam benimle kavga eder mi tarzı düşüncelere kapılmanıza sebep olmayacak biri olmalı. Çünkü bunun gibi şeyler sorumluluk değildir gerçek sevgi insanı kısıtlamaz. Kişiye göre değişir o his bence.
Arttırır galiba bilmiyorum, hiç sevgilim olmadı.
Cevap
18Cevap
Tabi ki de sevgilim olsaydı sorumluluk duygum olurdu.. ama bu aşık olduğum sevdiğim için zorunluluk olmazdı benim için yani sevgilimi düşünmek bile mutlu ederdi
Sorumluluk bilinçle gelen bir kavram. Sevgiliyse ne bilinçle, ne de sorumlulukla alakalı. Bir sürü sahte söz ve tepki vermen yeterli.
Karşılıklı sorumluluk diyelim. Gece evine giderken acaba ve vardı mı? Sorusu zihinde meşguliyet yapar.
tabikide sevdiğime sorumluluk hissi olmalı sevgiye saygı ve güven sorumluluklarım var
paylaşım için teşekkürler elinize emeğinize sağlık
Sevgilim olsa doğal olarak O'na akarım zaten. Zoraki sorumluluk değil, doğal akışın mutluluğunda.
Sevgililik bence sorumluluk getiren bir şey değil. O yüzden noğ
Sevgili olunca kızlar bir tribe giriyor ov yüzden bekarlık iyiiii
Sevgilim yok … sorumluluktur her çikan her verilen söz
Tabi ki de sorumluluk hissettirir ama zorunluluk olmaz bu. Sevgi hissettiğin biri için bu gayet güzel bir his.
Evet ben çocuk bakıcılığı yapıyorum ilişkimde.
Evet arttırıyor
Sevgi =saygı sorumluluk ister !!
Evet bence olması gereken bu
Hayır ne sorumluluğu ya
Yani pekte evet diyemem normalden pek farkı yok.
İster istemez arttirir
Evet..
O sorumluluk ağır
Sorumluluk ve rahatım bozulduğu için sevgilim yok
Gerek yok yani basimiz rahat
Sorumluk derken sexden mi bahsediyoruz 😅
Evet sadık olup ona odaklanma konusunda sorumluluk
sirf bu yuzden manit yapmiyorum
Yani önceliklerin değişiyor.
Hiç sevgilim olmadı bilmiyorum
Niye hissettirsin ki askeriye de miyiz
Evet artırır
Evet
Evet
tabikide evet
Arttırıyor evet
Evet.
Tabiki
hayır ne alaka
Elbette arttirir 😊
Arttırır
hayır
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?