• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Birini severken kendinizi o'na karşı sorumlu hissediyor musunuz?

Tiryakinimtiryakinn
Tiryakinimtiryakinn Takip Et
Guru Yaş: 35
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
70
Yapay Zekaya Sor
Berabersiniz ya da değilsiniz.. Sorumluluk sevince mi olur, beraberken mi?
..
..
Birini severken kendinizi o'na karşı sorumlu hissediyor musunuz?
Cevapla
Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
7 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Ayhan67
    Ayhan67 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 11,2b cevap paylaştı.

    Sevdiğim birine karşı kendimi ister istemez sorumlu hissederim. Onun mutlu olması, iyi hissetmesi, güven içinde olması benim için önemli hale gelir. Zor bir gün geçirdiğinde yanında olmak, destek olmak ya da küçük şeylerle onu mutlu etmek benim için doğal bir refleks olur. Ama bu sorumluluk, baskı ya da zorunluluk gibi değil, tamamen içimden gelerek olur. Sevgi, sadece hissetmek değil, aynı zamanda emek vermek ve değer vermektir. Eğer gerçekten seviyorsam, onun iyi olması benim için de önemli olur.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Askozade
    Askozade Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Sevdiğin birine karşı ister istemez bir sorumluluk hissedersin ama bu ilişki içinde olup olmamakla değil, hislerin derinliğiyle ilgilidir. Sevgi tek başına sahiplenmek veya kısıtlamak değil ama karşındaki insanın iyi olmasını önemsemek, onun mutluluğuna değer vermek demektir.

    Beraber olsan da olmasan da birini gerçekten seviyorsan ona zarar vermemek, onu incitmemek ve onun iyiliğini düşünmek gibi bir sorumluluğun vardır. Ama bu kendini unutacak kadar fedakârlık yapmak anlamına da gelmez. Sevgi, sağlıklı olduğu sürece sorumluluk güzeldir. Ama eğer bu sorumluluk bir yük haline geliyorsa veya tek taraflıysa o zaman sorgulamak gerekir. Sonuç olarak sevgi beraber olmayı gerektirmez ama seviyorsan, bir şekilde o insana karşı bir hassasiyetin ve sorumluluk hissin oluşur. Bu doğal bir şeydir ama önemli olan bunun sınırlarını iyi çizebilmek.

    0
    1 Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      İlk defa katılıyorum sana.. Öğrenmişsin bir şeyler, aferin..

  • Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ s
    Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 596 cevap paylaştı.

    Sorumluluk birlikteyken de ayrıyken de devam etmeli.


    İnsan, aşkım balım diyip eridiği insandan ayrılınca ona ağır hakaretler etmemeli, edip sonra yeniden birlikte olmamalı. Tükürdüğünü yalamamalı. Bunlar sorumluluk dışı hareketlerdir. Evet ayrılmış olabilirler ama hala birbirlerine ahlaken ve gizlilik unsurlarınca sorumlular.
    Eğer normal ayrılmışlarsa zor zamanlarında gene birbirlerine destek çıkarak sorumluluklarını yerine getirebilirler. Bu da bir örnektir.

    Severken devam etmesi gereken sorumluluğa değinmiyorum bile zaten, o en önemli sorumluluk.

    0
    4 Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Bu dediklerine sadece bir taraf değil, iki taraf da uymalı.. Biri hissederken öteki sorumsuzca davranıyorsa orada bir problem vardır demektir..

      Yorumla
    • Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ s
      Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ
      1 yıl

      Karşı taraf uymayıp, bana olan sorumluluğunu hiçe sayarak hakaret ediyorsa ben neden ona uyayım?

      O çirkinleşince benim ondan uzaklaşarak, onu unutarak, adını bile etmeyerek güzelleşmem gerekmez mi?

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Tam tersine, uymayınca hakaret yemiştir belki.. Güzelliği hak edene yaşatmalı.. Bazı şeylerin karşılığı aynı şekilde verilir..

      Yorumla
    • Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ s
      Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ
      1 yıl

      Hayır verilmez ama yine de bu fikrine saygı duyucam😇

      Yorumla
  • Ilerdearse
    Ilerdearse Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    Sorumluluk hep olur ne zaman kalbinde yer edinmeyi bırakır ona ait hissetmezsin bağlılık biter. Nasıl ilişki esnasında ona ait sadakatini bağlılığını koruyorsan eğer seviyorsan ilişki bittikten sonra da bu devam eder bu sevginin derecesiyle alakalı

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

25

Cevap

7

Cevap

  • Malefiz1313
    Malefiz1313 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.

    Hayır ona karşı sorumlu değil de ona ihtiyacım var gibi hissederim..

    0
    0 Yorumla
  • Artemiszs
    Artemiszs Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Sorumlu hissetmem için belli koşullar sağlanmalı. Beraber değiliz ama adam gününü gün ediyor her gün farklı kızla, niye ben enayi miyim?😄 sorumluluk hissetmek için iki taraf da aynı duyguları taşımalı. Yoksa enayi gibi hissettiğinizle kalırsınız

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    İnsan birine karşı bi gönül bağı kurduğunda ona karşı sorumlulukları başlar. Karşılıklı olmalı ama bunu da karşılık beklemeden içten içe yapar. Çünkü herkes kendinden mesul ve herkesin sevgi anlayışı ne yazık ki farklı. Kimi insan çok titiz davranırken kimisi yıpratır. Bu sorumluluklar ilişki içerisinde de bittikten sonra da devam eder. Güzel sevebilmek lazım sevdiğini gösterebilmek varken de yokken de sadık kalabilmek.

    0
    0 Yorumla
  • ŞaHaNeLiK
    ŞaHaNeLiK Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 63%
    1 yıl

    Birlikteyken sorumlu olursun ama ayrılık varsa, kendi sevginden ve seçimlerinden sorumlu oluyorsun. Karşı taraf için sorumlu hissetmek çok yorucu ve yıpratıcı olur.

    0
    31 Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      O zaman ilişki biter bitmez başkasıyla olmayı da normal karşılıyorsundur..

      Yorumla
    • ŞaHaNeLiK
      ŞaHaNeLiK
      1 yıl

      Kendi sevginden ve seçimlerimden sorumlu herkes. Ha doğru ha yanlış 😄

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Neyse, peki...

      Yorumla
    • ŞaHaNeLiK
      ŞaHaNeLiK
      1 yıl

      Demek istediğim şu ki kendine saygısı olan bir insan seçimlerine dikkat eder yani bu kötülüğü ne kendine ne sevgisine ne de yeni olabilecek olan kişiye yapar! Neyse, peki 😅

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      İlla birinin olması gerekmiyor.. Biter bitmez çirkin işlere giriyorsa, orada saygı yok demektir.. Sadece yapanı etkileyen bir eylem olmaktan çıkıyor..

      Yorumla
    • ŞaHaNeLiK
      ŞaHaNeLiK
      1 yıl

      Saygı yoksa sevgiyi aramak mantıklı gelmiyor bana 😕 karşı tarafın seçimlerine müdahale edemezsin ama kendi seçimlerinden sorumlusun her zaman… karakter meselesi

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Müdahale edemezsin ama sorgularsın.. İlişki bitince hisler de aynı anda tükenmiyor.. en azından dinene kadar her şey eskisi gibi kalmalı.. Tabii benim düşüncem bu..

      Yorumla
    • ŞaHaNeLiK
      ŞaHaNeLiK
      1 yıl

      Lütuflu olmak kolay mı 😄 herkes bir sen olamaz, belkide en büyük hatamız bu herkesi kendimiz gibi sanmak

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Böyle davranmaktan turşu gibi kalacağım sanırım.. 😕

      Yorumla
    • ŞaHaNeLiK
      ŞaHaNeLiK
      1 yıl

      Sana iyi gelen buysa 😄 hem turşu durdukça lezzetli oluyor

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      İyi gelenle doğru gelen farklı.. :/
      Bence sirkeyle..

      Yorumla
    • ŞaHaNeLiK
      ŞaHaNeLiK
      1 yıl

      Doğru gelen zaten iyi gelmez mi? Bence de sirke 😄

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Hayır.. Bizce doğru, başkalarınca değil.. E bu pek iyi gelmez..
      Vazgeçtim limon.. 😕

      Yorumla
    • ŞaHaNeLiK
      ŞaHaNeLiK
      1 yıl

      Başkaları neden dert oluyor ki sana 🤔 onların düşüncelerine önem verseydik şahane olamazdım 😄 pişman olursun bak limon son kararın mı 😂

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Kendimiz de olayın kahramanlarından biriysek oluyor..
      Evet, canım limon çekti.. 🍋

      Yorumla
    • ŞaHaNeLiK
      ŞaHaNeLiK
      1 yıl

      C vitamini iyi gelir sana 😅 belki bu yaşadığın karmaşayı daha net anlarsın kararlarını ona göre verirsin

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Ben de şahane olurum belki.. 😒

      Yorumla
    • ŞaHaNeLiK
      ŞaHaNeLiK
      1 yıl

      😂 limonla olacak iş mi bilmiyorum ama denemekte fayda var tabii

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      İsteyenin bir yüzü, vermeyenin... 😄

      Yorumla
    • ŞaHaNeLiK
      ŞaHaNeLiK
      1 yıl

      😂 sen iste allah vesin

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Tanrıdan diledim... 😄

      Yorumla
    • ŞaHaNeLiK
      ŞaHaNeLiK
      1 yıl

      Yüce tanrı adına, şahanelik ver bu adama 😂😂😂😂 🙏🏼 Amen

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Sağ ve sol omzuna da dokundun mu.. 😄

      Yorumla
    • ŞaHaNeLiK
      ŞaHaNeLiK
      1 yıl

      Onu da sen yap artık 😂

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Bir hayır yapıyorsan tam yap.. 😄

      Yorumla
    • ŞaHaNeLiK
      ŞaHaNeLiK
      1 yıl

      Yapmış kadar olduğumu düşünüyorum 😄

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Vicdanın da şahaneyse okeysin.. 😄

      Yorumla
    • ŞaHaNeLiK
      ŞaHaNeLiK
      1 yıl

      Hahahah full pakket tabikimsi😂

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Aldım, verdim 777 😅

      Yorumla
    • ŞaHaNeLiK
      ŞaHaNeLiK
      1 yıl

      Büyü mü yaptın 😅

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Ne deniyordu, manifest mi.. 😄

      Yorumla
  • 1234567yemezler
    1234567yemezler Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 99%
    1 yıl

    Hissediyorum, kendisine de ilişkiye de sorumluluk artıyor, zorunluluk gibi algılanmasın içten gelen duyguların yoğunluğu sonucu oluşan ve zamanla kendiliğinden gelişen bir durum

    1
    0 Yorumla
  • Blossom01
    Blossom01 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Yani, sevmiş biri için kolay değil hemen başkasını hayatına almak. Alıyorsa ya önceden vardır ya da benimleyken artık gözüne kestirmiştir, fırsatı değerlendirmişdir hep böyle düşünürüm.

    0
    0 Yorumla
  • Imponderabilia s
    Imponderabilia Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 384 cevap paylaştı.

    Birlikte olmasa da kişi içinde hissiyat kaldı ise istese de davranışları kısıtlanır. Buna sorumluluk değil aidiyet hissi diyorum

    0
    1 Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Kesinlikle, olması gereken tavır bu olmalı..

      Yorumla
  • Toval
    Toval Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Sevmek sorumluluğu da beraberinde getiriyor. Ama tabi ki bu sevgi karşılıklı olursa.. Çünkü sevmek ve sevilmek, bütün benliğinle O'na yönelmek demektir.

    0
    0 Yorumla
  • Peripellonis
    Peripellonis Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Ben veriyle bağlanıyorum kimseye de aidiyetimi sorgulattırmam orada dursun 🤚🏻onun düşünmesi lazım ben hakediyor muyum bu sadakati diye

    0
    0 Yorumla
  • ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ m
    ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,9b cevap paylaştı.

    Sorumlu hissetmek değil ama bişeyler yapmak mutlu etmek istiyorum

    0
    0 Yorumla
  • Atsız51
    Atsız51 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 46 , eic 92%
    1 yıl

    Elbette sorumluluk olmalı her iki taraf için beraber veya ayrı hiç fark etmez

    0
    0 Yorumla
  • isabella181919
    isabella181919 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 8,9b cevap paylaştı.

    Etmiyorumsa, sevmiyorumdur.. başka açıklaması olamaz,

    0
    0 Yorumla
  • davetsizmisafirrrrrr
    davetsizmisafirrrrrr Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    sevince olur , gönül bağı kurduğum her şeyden sorumlu hissederim💞

    0
    0 Yorumla
  • Püskevitlipastaveçay
    Püskevitlipastaveçay Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Sevince olur, sevmeden hangi amaçla olursa olsun ben ilişkiye başlamam.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Eğer sevdiğim insanla platoniğin ötesine geçme imkanım varsa beraber olma/ olmama ayırt etmeksizin kendimi sorumlu hissederim

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    İlla sorumluluk mu hissetmeli insan çıkarsızca iki tarafda sevemez mi?

    0
    6 Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Sevince hissetmeli.. Çıkar sağlamak değil bu.. Yaptığı her eylemde iki defa düşünmeli.. Çünkü artık yalnız değildir, hayatında biri vardır.. Hayatına almak demek sadece birkaç güzel mesajla olmuyor..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Peki yasak bir iliskiyse?

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Ona söylenecek bir şey yok.. Yasak olması her şeyi darma duman etmiş zaten..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Evliyken birine tutuldun mu hic

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Evli olmadım hiç..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Anladım

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Soruyu okurken radyoda çalan şarkı kadar ironik bişey 😂

    https://www.youtube.com/embed/4AnGT2Ecpis
    0
    4 Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Denk getirmelerime hayranım...😄

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Bende hayranım sorma 😅

    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      😅

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      😂

  • mataramdatuzlusu
    mataramdatuzlusu Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    1 yıl

    Evet kimseyle konuşmam biri varken her yazanı da haber veririm bak bu yazdı böyle cevap verdim diye

    0
    0 Yorumla
  • Altay_41
    Altay_41 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Sevince başlar sevgi bitince biter

    0
    0 Yorumla
  • Gingershoot_6
    Gingershoot_6 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    Hiçbi fikrim yok biliyo musun

    0
    0 Yorumla
  • melankolikMelaike
    melankolikMelaike Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 100%
    1 yıl

    Sorumluluk hissetmeden sevemiyoz mu

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    1 yıl

    Sevmek onu gerektirmiyor mu?

    0
    11 Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Herkes için farklı demek ki..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Kriter herkes mi?

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Kriter kendimim.. Böyle olması gerektiğini düşünüp, öyle olmadığını görünce tuhaf karşıladım zaten..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Ne gördün 🙄🙄

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Boş ver..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Kime

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      En iyisi çay içmek.. 😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Bi kişi için derlemek değmez

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Tek başıma bir demlik içebiliyorum, kimseye gerek yok..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Tebrikler 🙄🙄

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Eywallah..

      Yorumla
  • BiliyormBununAdı_AŞK
    BiliyormBununAdı_AŞK Takip Et
    Master Yaş: 34
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    Evet nerde olursa olsun yanında gibi hissedersin.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Hissetmiyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Erkekler benden uzak durun

    0
    0 Yorumla
  • SalonHanfendisi
    SalonHanfendisi Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Kesinlikle evet

    0
    0 Yorumla
  • seyyah3534
    seyyah3534 Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 680 cevap paylaştı.

    Sevince

    0
    0 Yorumla
  • Flankes1
    Flankes1 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.

    Evet tabiki

    0
    0 Yorumla
  • Belayımdiyorum
    Belayımdiyorum Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Sevince oluyor bence

    0
    0 Yorumla
  • SkinnySeeker
    SkinnySeeker Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    1 yıl

    Sevmek sorumluluk almaktır

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Evet hissediyorum :/

    0
    0 Yorumla
  • Penci
    Penci Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    1 yıl

    Bu devirde mi?

    0
    2 Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Yanlış zaman, haklısın..

      Yorumla
    • Penci
      Penci
      1 yıl

      Anlamana sevindim dostum bu devir sikintli hem kadın açısından hem de erkek açısından o yüzden kaliteli yalnızlık çok daha iyidir :)

      Yorumla
Devamını Gör(17)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Birini severken kendinizi o'na karşı sorumlu hissediyor musunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevildiğinde kendini o kişiye borçlu hisseder misin? 22 cevap verildi
Sevgilinizin olması sizde sorumluluk hissini arttırıyor mu? 43 cevap verildi
Birini sevmek sorumluluk mudur? 33 cevap verildi
Sevdiğin birinin sana dokununca ona aitmiş gibi hissetmek normal mi? 6 cevap verildi
Sevdiğiniz kişinin suçunu örter misiniz? 19 cevap verildi
Sevdiğiniz insanlara sınır koyarken suçluluk hissediyor musunuz? 16 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Siteden kiminle asansörde kalıp saatlerce sohbet etmek isterdin?
  • Hiç karşı cins kankanız size yürüdü mü?
  • Kadınların en sevdiği erkek tipi nedir?
  • Evinizde misafir ağırlarken özel sofra sunumu yapıyor musunuz, nasıl hazırlıyorsunuz?
  • Misafirinize böyle özenli yemek menüsü hazırlar mısınız, siz neler yapıyorsunuz?
  • Bir ilişkide fazla anlayış göstermek zamanla insanı değersiz hissettirir mi?
  • Hayalinizdeki tatil nasıl arkadaşlar?
  • Sevgilinizi arkadaşlarıyla tatile gönderir misiniz?
  • Bu Kaktüslerim ilk kez açtılar, nasıllar, beğendiniz mi?
  • Bu kombin yaz için uygun mu yoksa fiyasko mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨