Ask öfke üzüntü vs vs
İçimde yaşarım
Dışarı yansıtırım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ask öfke üzüntü vs vs
Genelde içimde yaşıyorum lakin farkında olmadan dışarı yansıttığımda oluyor, kulaklıkla müzik dinlerken gülümseyerek dinliyormuşum, bu hususta biraz daha dikkat edeceğim kendime :D
Sen gulumsemeli muzik dinleyecek kadar mutlusun muu 🥺
Cevap
30Cevap
Ben içimde yaşıyorum çünkü dışa da vursam kimse anlamıyor ya da umursamıyor zaten.. bu yüzden de kendi kendime yaşamak daha iyi
İçimizdeki fırtınalı yağmurlara şemsiye açan olur ıslanmak kimse istemez onun için içimde dindiriyorum
Önceden içimde yaşardım sonra fazlasıyla yansıtmaya başladım
Her ne kadar içime atmak istesem de suratımdab okunuyor. Öfkeli şirin gibi geziyorum😂
Bazılarını içimde yaşamayi seviyorum.. bazısınıda abartarak yaşarım
Kime ofkelendigime bağlı. Kocamsa icimde falan tutamam sçarım agzina
Kocanın ne suçu var bacım anca kocalara gücünüz yetiyor zaten elaleme gık demezsiniz kocalara gelince agzna scarsiniz:)
Erkekler her yerde ses çıkarır sanmam öyle olduğunu.
Seninki pasif o zaman. Herkes eziyor sen ezme bari o zaman
Ee az önce bı sana yükseliyordu simdi bı bana diyorsun pasifligi anlamadim ki
Çoğu şeyi içimde yaşarım. Bazen insanı pişman ediyorlar duygularını dışarı vurmaya.
İçimde yaşarım sonuçta benim duygularım başkasını bağlamaz
Dışıma yansıtıyorum aşırı duygusalım. Ve bu Hemen anlaşılıyor mutluyken çok mutlu mutsuzken çok mutsuz
Burc ne
Yay burcuyum sevdiğim zamanda Tutku ile ve sadâkati önemseyen biriyim.
Çok pis yansıtırım. Erkekler ağlamaz sözünü çiğnedim bugün. Gözlerim yanıyor dostum..
Bazı duygularını yansıtmak zorundasın. bazılarını da içinde yaşamalısın.
Merhabalar
İçimde yaşarım ama bazen yansıtabilirim çok fazla
İçimde yaşarım, sonrası felç seviyesinde depresyon. Ben adam olmam.
İçimde yaşarım genelde
yaşadığım kadarını yaşatırım.
Duygularımı yedim
içimde yaşarım
Genelde içimde yaşarım
İçimde yaşarım
İçimde yaşarım
Bazen dışarı yansıtıyorum
Ben pek yansıtamıyorum/yansıtmıyorum, yapım böyle.
Daha çok içimde yaşarım
İçimde yaşarim kimseye de belli etmem
Genelde içimde yaşıyorum. Kendimle yaşıyorum.
Duygularımı yansıtmam uzaylıyım
Dışa yansıttık ama cevap alamadık -( kızıl gezegenli
Dışarı yansitirim
İçimde yaşarım ama bazen dışa vurduğumda oluyor
Genellikle içimde yaşarım
Çoğunlukla içimde
Duruma göre değişir
Karşıdaki insana göre değişir
Pek fazla dışarı yansıtmam
İçimde tutamıyorum
içimde yaşarım
Yansıtırım
yüzümden anlaşılır
Duygularımı kolay kolay dışa yansıtamam
İçimde yaşarım
Yansitirim duygularimi saklayamam
İçimde yaşarım
İçimde yaşıyorum
genelde içimde yaşıyorum bence çok kötü bir şey
Fışkırtırım genel de
İçimde
Yaşamam
Icimde yaşarim
Ne var ne yok dışarı yansıtırm.
Dışarı yansıtırım hayat içe kapanmak için kısa
Kişiye göre
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?