Buna sabır mı denir korkaklık mı tam adı nedir bilemiyorum ama ansızın patlamalarım oluyor. Kolay kolay kimsenin yüzüne hatasını vurmam veya ona karşı olan hislerimi söylemem. Belli etmeye çalışırım, anlarsa anlar anlamazsa geçmiş zaman ekiyle anarım. ✍🏻 vazgeçişlerim çok hızlı oluyor ✂️
İçinizde biriken duygu, düşünceleri söyler misiniz yoksa içinize mi atarsınız?
İçimde biriken duygu ve düşünceleri genele vurduğum zaman söylerim. Fakat yeri, zamanı var. Hissettiğim her duyguyu pat diye söylesem olmaz ya da her düşüncemi kafama estiği gibi söylesem patavatsız olurum. Birazda kişinin hissettiği duygu ve düşünce ile ilgili bir durum bu...
Kafamda çözümlerim. Bir çıkış yoluna iterim duygularımı düşüncelerimi ve çıkışa aldığım zaman içimde birikmiyor mücadele veririm bir şeyler için vazgeçişlerim bu yüzden kolay olabiliyor.
Karsimdaki kisiye gore degisir biraz aslinda bu durum. Anlamayacak birine anlatmanin da manasi yok tabiki. Ama yine de boyle tam her seyi vurmanin dogru oldugunu dusunmuyorum, ic dunyamizda da gizli kalmali bazi seyler, bize ozel :). Cok icine atmak ta dogru degil asla, ani duygu patlamalari, mutsuzluk, kimse beni anlamiyor tavirlari cok olabilir. Ben soylerim cogunlukla duygularimi :)
İçimde biriktirmem pek. Paylaşmak istediğim sürece duygu ve düşüncelerini her zaman kolay dile getirebilen biri oldum. Paylaşmak istemediklerim de biriktirdiklerim değil, sadece kendimle çözmem gereken sorunlar olur genelde.