İçinizde biriken duygu, düşünceleri söyler misiniz yoksa içinize mi atarsınız?

Buna sabır mı denir korkaklık mı tam adı nedir bilemiyorum ama ansızın patlamalarım oluyor. Kolay kolay kimsenin yüzüne hatasını vurmam veya ona karşı olan hislerimi söylemem. Belli etmeye çalışırım, anlarsa anlar anlamazsa geçmiş zaman ekiyle anarım. ✍🏻 vazgeçişlerim çok hızlı oluyor ✂️
İçinizde biriken duygu, düşünceleri söyler misiniz yoksa içinize mi atarsınız?
İçinizde biriken duygu, düşünceleri söyler misiniz yoksa içinize mi atarsınız?
Cevapla