♾️ Hayatınız da ki zorlukların bir anda yok olmasını geçmesini mi isterdiniz, yoksa o zorluklara dayanacak güç ve sabır mı isterdiniz.

♾️ Hayatınız da ki zorlukların bir anda yok olmasını geçmesini mi isterdiniz, yoksa o zorluklara dayanacak güç ve sabır mı isterdiniz.

Sabırlı olmak sabredebilmek çok önemli ben bu konuda güçlü olduğumu düşünüyorum herkesin başına bir şekilde zorlayıcı olaylar gelebilir ve kendini çıkmazda hissedebilir bazen bu zor durumlar çok uzun sürebilir önemli olan nasıl bir duruş sergilediğin ve olaylara nasıl baktığın bence
Zorlukların geçmesini isterim çünkü üstesinden gelmek ciddi anlamda sorunları beraberinde getiriyor, yıkıcı ve yıpratıcı bir seçenek oluyor zamanla bu. Çözmek en mantıklısı.
Zorlukları almanın pratik yolunu bulmak isterdim..
Rica ederim 🦋
Zorluklar teğet geçsin niye uğraşayım ki 😄
🙏✨🎈
@degisik_-_ ✨🌺
Cevap
11Cevap
Elbette ilk tercihim zorlukların geçmesi olurdu ancak geçmediği için ben de ona dayanacak gücü kendim buluyorum
Geçsin isterim, hayat beni zorluklarla sınamasın verecek bir canımız kaldı zaten.
Her zorluğun arkası kolaylıktır o yüzden o zorluklara dayanma gücü ve sabrı isterim...
Zorluklara zorluk çıkartırım
Hayatımızda ki zorluklar olmadan başarıya ulaşamayız.. Bu yüzden dayanacak güç diyorum çünkü zamanla her sorunun üstesinden gelirim..
Gücüm var 😃 bunun temsili elleri arkaya bağlamakmış. Benim de çoğunlukla hep ellerim arkada bağlı olmuştur. Soğuk yarı ciddili bakışları da es geçmiyorum. Tabi zayıf düştüğüm zamanlarda da ellerimi öne bağlı olarak kendimi ifade ederim
Geçsin gitsin. Ne dayanacam 'Kaptan Amerika'mıyım ben 😅
I can do this all day 😅 Sözleri de severim
Yeterince güç ve sabır topladık bence, artık daha fazlası gelmemeli ve mümkünse var olanlarda geçmeli.
Hayatta zorlukların olabileceği çok açık ortada. Ben dayanma gücü isterdim 🤞
zorluklar hiçbir zaman geçmez bunu anladım her şeye rağmen ilerleyecek güce sahip olmak isterim
Zorluklara dayanacak gücüm var. Geçmesini isterdim
Herşeyden bıkmış birisi olarak ikisinide isterim...
Onlara dayanacak gücü..
Zorluklar hep olucak önemli olan güçlü kalmak
Hiç farketmez. Ben mücadele etmeyi severim. Topu gelsin.
Sabır isterdim ki sonundaki güzelliği hak edeyim
Onlara dayanacak gücü kendimde bulmak isterim. Çünkü hayatta hep zorluklar olacak hayat çünkü bu.
Bence zorluklar bitmez... Güçlü olmam gerek!
Çok fazla çektim bence artık geçsin. Kolaylıkları diledim tamamen.
Zorluklar olmasaydı mutlu anların, güzelliklerin anlamı olmazdı. Güç konusuna gelirsek, ben dayanacak güce zaten sahip olduğumu düşünüyorum.
Güç ve sabır isterdim. Çünkü zorluklar bitmez zorluklara karşı güçlü olmak lazım.
Zorluklar geçmez dayanacak gücü isterim
Zorlukların geçmesini
Benim herşeye karşı gücüm var zaten dayanabilirim
Her zaman gücü tercih ederim
Zor olanı zamanında aştık çok şükür..
Güç... çünkü Güç daha iyi
Zor olanı seviyor insan adeta
İkisi de var zaten.
Geçsin gitsin yeter da🤭
Dayanacak güç
geçmesini
Geçmesini
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?