Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Evet yaşadığım zorluklar beni güçlendirdi ama aynı zaman da daha duygusuz biri haline de getirdi.. tabi ki de bundan kazancım daha yüksek.. çünkü insan sevginin olmadığı zamanlarda duygusuz olmaya ihtiyaç duyuyor
Güçlendirdi elbette ama götürdükleri çok şeylerde oldu. Asla eskisi gibi değilim. Her sıkıntı, zorluk iyi ve masum yönünden eksiltiyor. Keskinleşmeden, törpülenmeden çıkamıyorsun işin içinden.
İki cepheden bakmak lazım yaşadığım zorlukların bana öğrettiği şeyleri fark etmesem o çukura bir kez daha düşebilirim her tecrübenin de bir bedeli var tabi önemli olan o hataları tekrar yapmamak