21 yaşındayım. Bu hayatta görünürde ailem var akrabalarim var ama yapayalnizim.
Hep tek başımayım. Ne sevgiyle ne ilgiyle büyüdüm. Yarım kaldım. Hep her şeyi kendim yapmak zorunda kaldım. Yeri geliyor şen şakrak yeri geliyor içime kapanık alıngan duygusal oluyorum.
Tek başıma bir şeyler yapmak zor geliyor.
Hastaneye gidip dişimi dolgu yaptiracaktim doktor bana randevuyla gelmeme ragmen duzgun bakmadi hafif dolgulu disimi ugrasmasin diye cekicem dedi ikna edemedim ozele gidecek param yoktu tekrar randevu bulacak durumumda yoktu çekti canımı yaktı kıvrandım yavrum rahat dur deyip azarladı. İlac bile yazmadi.
Eve geldim annem ablam azarladi yemek yapmayi beceremiyorsun seni kimse almaz kocan seni bosar
Sabah işe gittim patron azarlıyor müsterileri geciktiriyorsun beceriksiz filan.
Her yerde yetersiz hissettiriliyorum.
Fakültede kızlara bir şey yapmamama rağmen beni rahatsiz ediyorlar mobing uyguluyotlar
Yurt arkadaslarim zorbalik yapiyor gürültü yapıyor eşyalarim caliniyor
Kimseyi memnun edemiyorum. Çok mutsuzum. Kendime güvenimi kaybettim. Küçük bir kız çocuğu gibi sessizce ağlıyorum.
Nasıl güçlü bir yetişkin olucam?
Yetişkin olmak neden bu kadar zor?
Hep tek başımayım. Ne sevgiyle ne ilgiyle büyüdüm. Yarım kaldım. Hep her şeyi kendim yapmak zorunda kaldım. Yeri geliyor şen şakrak yeri geliyor içime kapanık alıngan duygusal oluyorum.
Tek başıma bir şeyler yapmak zor geliyor.
Hastaneye gidip dişimi dolgu yaptiracaktim doktor bana randevuyla gelmeme ragmen duzgun bakmadi hafif dolgulu disimi ugrasmasin diye cekicem dedi ikna edemedim ozele gidecek param yoktu tekrar randevu bulacak durumumda yoktu çekti canımı yaktı kıvrandım yavrum rahat dur deyip azarladı. İlac bile yazmadi.
Eve geldim annem ablam azarladi yemek yapmayi beceremiyorsun seni kimse almaz kocan seni bosar
Sabah işe gittim patron azarlıyor müsterileri geciktiriyorsun beceriksiz filan.
Her yerde yetersiz hissettiriliyorum.
Fakültede kızlara bir şey yapmamama rağmen beni rahatsiz ediyorlar mobing uyguluyotlar
Yurt arkadaslarim zorbalik yapiyor gürültü yapıyor eşyalarim caliniyor
Kimseyi memnun edemiyorum. Çok mutsuzum. Kendime güvenimi kaybettim. Küçük bir kız çocuğu gibi sessizce ağlıyorum.
Nasıl güçlü bir yetişkin olucam?
Yetişkin olmak neden bu kadar zor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer