Günaydın KS 💯 ne zaman öleceğini mi bilmek isterdin yoksa nasıl öleceğini mi bilmek isterdin. Neden? Birini seçmen lazım.

Ne zaman öleceğimi bilmek
Nasıl öleceğimi bilmek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

ne zaman öleceğimi bilsem sanırım ona göre yaşayabilirdim
Teşekkür ederim 🥂
İkiside gizemli kalsın
Teşekkürler ✨🎈
Cevap
7Cevap
Ben ne zaman öleceğimi veya nasıl öleceğimi az çok tahmin ediyorum zaten gerek yok.
İkisinide bilmek istemem...
Nasıl öleceğimi bilmek isterim.
“Kişi yaşadığı hâl üzere ölür ve öldüğü hâl üzere haşrolunur.” buyrulmuştur. (Münâvî, Feyzü’l-Kadîr Şerhu’l-Câmii’s-Sağîr, V, 663)
Hiçbirini bilmesem olmaz mı 🙄
Olur
Nasıl öleceğimi bilmenin ne faydası var ki? Ne zaman öleceğimi bilmek isterdim.
öleceğimi bilmek ve nasıl öleceğimi bilmek bence yaşamı kısıtlar
Nasıl öleceğimi bileyim
İkisini de bilmek istemezdim
ne zaman öleceğimi bilmek
İkisi korkutucu ya...
Nasıl öleceğimi gerçekten merak etmiyor değilim
Ben ikisini de bilmek istemezdim sanırım.
İkisini de istemem sürpriz olsun
Ne zaman öleceğimi bilmek isterdim.
İkisini de bilmek istemezdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?