Siz siz olun sevdiklerinizin kaybetmeden değerini bilin ve sevginizi göstermekten korkmayın çekinmeyin..
İyi akşamlar

Öleceğimi bildikten sonra yeri zamanı önemli değil...
Yoksa yaşamın anlamı kalmazdı..
Mayın dolu çeltik tarlalarının başında başlıyoruz ve bize düz bir çizgide koşmamız emrediliyor...
Düzde gitsek başka yollarada sapsak nezaman öleceğimiz belli değil..
Ve sonuç olarak ilk ölüydük; sonra dirildik; sonra tekrar öldürülüp tekrar diriltilecez..
Ölümün nasış hissettirdiğini biliyorum; rüyasız uyku gibi..
Zaman kavramı yok..
Öldükten hemen sonra herkez tekrar diriltimiş gibi hissedecek yani insanlar..
O yüzden hiç merak etmiyorum..
Hadi soruya cevap vermiş olak; tabiki zamanı olurdu..
Çünkü nasıl öleceğini bilmek hayatını şekillendirmez veya pek bir işe yaramaz..
Zamanını bilmek ise o vakite kadar olan hayatını özenli ve planlı bir şekilde sürdürmene sebep olur..
Mesela 1 günüm kalmış olsa şu uygulamayı direk kaparım, belki telofonu bile bırakırdım hatta, yapmam gereken önemli işlere bakardım..
Eğer ne şekilde olduğunu bilirsem, o şekilden uzak durmaya çalıiırdım demişsin - aklıma ne geldi şimdi...
"bağdat'ın ünlü pazarında bir tüccar varmış. bir gün ona şaşkın şaşkın bakan bir yabancı görmüş ve o yabancının ölüm olduğunu anlamış. solgun ve titreyen tüccar pazardan kaçıp çok çok uzaklara samara şehrine varmış. orada ölüm'ün onu bulamayacağından eminmiş. ama sonunda samara'ya vardığında tüccar ölüm'ün dehşet verici silüetini onu beklerken bulmuş. "pekâlâ," demiş tüccar. "pes ediyorum. seninim. ama söyle bana, beni bu sabah bağdat'ta gördüğünde neden şaşırmıştın?" "çünkü," demiş ölüm... "seninle bu geceki randevum... samara'daydı."
Ben teşekkür. ederim okuduğun için☺
İkisini de istemem ama illa seçmen gerekirse zamanını öğrenim. Nasılı öğrenirsem zamanını bilmezsem hep korkarak yasaarım yaşamım mahvolur. Mesela araba kazası ile diye öğrendim haydiiii arabalara yaklaş bakım yaklaşabilirsen.
Nasıl öleceğimi blmek isterdim mutlu mu mutsuz mu kaza geçirerek mi yanarak mı krizden flan mı acaba
Hiçbirini bilmek istemezdim her saniye onun korkusuyla on kere ölmenin alemi ne
Cevap
14Cevap
ikisini de bilmek istemem . hayat yaşam anlamsız olurdu
30 gün sonra dışarda su içerken kafana kiremit düşecek ölceksin :D tamam :D
Allah’ın bir bildigi var bize soylememesinde yoksa her gun olucem olucem diye yasanmazdı 🤣
Ne zaman ya da nasıl olacaksa olsun artık modundayım ben. :D
Zamanı bilmemin hiçbir faydası yok sadece stres. Nasıl öleceğimi bilirsem engelleyebilirim.
Hiçbirini istemem sadece ölümünde hayırlısını versin rabbim
Nasıl olsa öleceğiz..
Nerde nasıl ne zaman olacağını bilmek istemem..
Ikiside korkunc degilmi ama bir bakima kurtulus diyelim
Ne zaman ölcğimi bildikten sonra nasıl ölceğimin bir önemi yok
Ikisini de bilmek istemem. Delirirdim sanırım. Konu ölüm olduğunda aşırı hassas oluyorum
Nasıl öleceğimi bilmek isterim
Nasıl öleceğim, zamanı paranoya yapabilir.
Ne zaman öleceğimi bilmek isterdim.
İkisinide bilmek istemem.
İkisi de ya bana ne :(
hiçbirini bilmek iyi gelmez :))
İkisininde istemem bacım :(
Allah hayırlı ölüm versin
Nasıl öleceğimi bilmek istemem
Ne zaman öleceğimi hissediyorum cok yakin
Ikisinide bilmek istemiyorum
Ne zaman öleceğimi bilmek isterim
Nasıl olabilirdi ama. ikiside çok korkunc
İkisinide istemiyorum
İkisini de bilmek istemem
Beklenmedik zamanda gelmesi güzel olacak sanırm
Naber gelmedi senden bı haber
C hiçbirisi
Ne zaman öleceğimi
ne zaman
hiç birini
Ne zaman öleceğimi
Ne zaman ölüceğimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar