Öğretmenim ama atanamadığım için markette çalışıyorum hayat çok güzel değil mi?

Öğretmenim ama atanamadım ben de gunde 13 saat calısıp ustune sigorta dahi yapılmayan haftada bir gun iznimin oldugu kole gibi calistirilip asgari ucret alacagim ise basladim. Nasıl ama hayat çok güzel degil mi?

Öğretmenim ama atanamadığım için markette çalışıyorum hayat çok güzel değil mi?
Cevapla