Öğretmenlik kazandim sizce gerçekten işsiz mi kalıcam ben?

18 yasindayim ingilizce ogretmenligi kazandim. Arkadaşlarimdan bir tanesi bana oğlum sen işsiz kaldın öğretmenler aç geziyor dedi. Ama baktim mesela ingilizce ogretmenligi atamalarina baya bir kisi atamislar ve 69-70 puanla her sene ogretmenlik atamasi oluyor sonucta sizce cidden calisan biride issiz kalir mi ogretmenlik yazarak hata mi ettim ben offff cok korkuyorumyasim kucukbide ya
Öğretmenlik kazandim sizce gerçekten işsiz mi kalıcam ben?
Cevapla