Öğretmenlik okudum atanamıyorum. Özelde de iş yok, tekstile gecsem kötü mü olur?

Atanamayacagım farkli bi ise yonelsem daha iyi gibi düşündüm şartlara baktım cumartesi pazar tatil maaşı asgari ücretin üstü sabah 9 akşam 6 iyi gibi geldi bana sizinde yorumunuzu almak istedim. Sanirim artık yeni çağ bir işçiye daha çok ihtiyaç duyuyor.
Öğretmenlik okudum atanamıyorum. Özelde de iş yok, tekstile gecsem kötü mü olur?
Cevapla