Edebiyat mezunuyum. Ücretli öğretmenlik çıkmadı. Özel okullarda da iş bulamadım. Ne yapmalıyım?

İş bulanlari gördükçe çok sıkılıyorum. 2 yıldır ücretli öğretmenlik için bekliyorum çıkmıyor. Ne yapmalıyım sizce? Evde durmaktan da çok sıkıldım.
Edebiyat mezunuyum. Ücretli öğretmenlik çıkmadı. Özel okullarda da iş bulamadım. Ne yapmalıyım?
Cevapla