Uzun bir süre hastanede yatsanız ve ağır bir diyet uygulasalar, çıkar çıkmaz ilk yapacağınız şey ne olurdu?
Benim yaptığım ilk şey mutfağa girip 10 günün acısını çıkarmak oldu 🤣

Uzun bir süre hastanede yatsanız ve ağır bir diyet uygulasalar, çıkar çıkmaz ilk yapacağınız şey ne olurdu?
Benim yaptığım ilk şey mutfağa girip 10 günün acısını çıkarmak oldu 🤣

Geçmiş olsun. 1 hafta böbrek iltihabı yüzünden hastanede yatmıştım, yağsız, tuzsuz, şekersiz, proteinsiz ve mümkün mertebe karbonhidratsız beslediler beni sağolasıcalar. Eve döndüğümde ilk yaptığım sıcak ekmeğin arasına tereyağı ve tulum peyniri gömüp yemek olmuştu.
- Kedimi öpücük manyağı yaptıktan sonra tabi-
Teşekkür ederim. Ben de pankreas iltihaplanmasindan yattım aynısı yaşadım birebir direkt 10 gündür hastanede kaldım müge anlı Esra Erol izler hale geldim
Ben şansıma tek kişiliğe kaldım. Hemşireler gitmeseydiniz iyi bir hastaydınız dedi 🤣 10 üzerinden 10luk hastaymışım 🤣
Cevap
6Cevap
Geçmiş olsun, sağlığın hep iyi olur umarım 🙏
ben uzun süre diyet yapsam gider dondurma şekerli ne varsa onlardan yerim :D
Teşekkür ederim kardeşim. Oğlum komaya mi sokacaksin 🤣 yasak onlar insülin kullanıyorum ben 😱
Ben yerim dedim abi 🤣🙏
Empati yaptım 🤣
Hadi gözun aydin çikmissin hastaneden..
Hamburgerler filan falan iyice abartirdim herhalde 😀
Teşekkür ederim çıktım şükür
Hiç zaten diyetlere alışığım ben normal devam ederim
Artiz 😒
diş ameliyatı olacağım sadece sıvı al dedi doktor bakalım iyileşince canım ne çekerse yerim😄
Ne kadar süre
bi süredir yemek kısıtlamam var.
iyileşince ilk yediğim şey iskender oldu
Mis gibi tereyağı kokusunu içine çeke çeke yiyeceksin ama kıymadan olmayacak döner yaprak döner olacak ☺️
İskender, pide, pizza, hamburger yerdim 2 gün sırf bunlarla geçiririm günümü
Senin gibi yapsam komaya girerdim 🙃
10 gün sırf yemek videoları izlerdim o hasretle yenir 😅
İnsülin sorunu var komaya girerim insülin kullanacağım
Çok geçmiş olsunnnn şeker hastalığı zor ya
Teşekkür ederim geçici gibi inşallah öyle olur ☺️
Umarım 💫
Hacı canım çekti naptın yav
Bunu yapardım aynısını
Soslu tavuk 😏 pirinç pilavı yapacaktım da o kadar abartmayım dedim 🤣
Yiyebilğim kadar yemek yemek etlisinden sütlüsüne kadar 😂
Etlisi tamam sutlusunu abartmaya gerek yok bence 🤣
beni lahmacun yemeye kokoreç yemeye götürün derhal derim 😀
Bak ya kokoreç dedin beni kaptin hadi gidek 🤣
Bir mangal keyfi iyi giderdi. Yanına da rakı.
Afiyet olsun.
Geçmiş olsun ayrıca.
Teşekkür ederim offf Hataydan gelme boğma rakımda var mis gibi yasak artık alkol 😔
Bir kereden bir şey olmaz derler
Vurduğum insülin iğnesi öyle demiyor 😒
Aaa o zaman boş ver 😔
Lahmacun üstü fıstıklı sarma )) geçmiş olsun..
teşekkür ederim üstü nasıl oluyor
Lahmacun mideye intikal ettikten sonrası yani ))
bende sarıp yiyeceksin sandım :O
😀
Pilav üstü patatesli köfte 😄
Pilav üstü döner diyeceksin sandım ben de 🤣
İlk okurken
Dürüm yerdim hemen 😀 ayyy canım çektii
Gel yapayım 🤪
Ricalar
Ocakbaşı yapmıştım bro
Oo güzel fikir de bro o zaman da bir duble içilir yanında o dublenin de devamı gelir 🤣
Eee iç bro ne güzel işte 😂
İnsülin vuruluyorum bro 😒
Hee o zaman sakat 🥹 toparlanınca yaparsın bro
Heee ağzıma sıçtılar stressten uzak yaşamam lazım artık bro
O nasıl olacakmış 🤔
Onu ben de sordum cevap veremediler bro 🤔
Afiyet olsunn bende tavuk pilav yerdimmm
Pilav yapmaya üşendim
Teşekkür ederim ☺️
Künefe yerdim kesin :))
Bak Hatay'da yediğim künefe geldi aklıma 🤔
Hatay'da yemişsen çıkmaz aklından
Yedim dondurulmuşunu da alıyorduk geliyordu da
Dondurulmuş olmaz
Mecbur Ankara 'ya nasıl getireceğiz başka taze yiyip yanımıza da alıyorduk
Afiyet ve geçmiş olsun.
Teşekkür ederim ☺️
Bi kac ay ara veririm somra devam
Çikolataya sarılırdım
Söyle güzel bir çiğköfte miss
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Acılı adana 😋
Duymamış olayım 😒
Aaa neden?
Nefsi duygularımla oynuyorsun adana hiç aklımda yoktu 😒
Artık var 😅
Sağol 😒
Rakı mangal
Yapmayın şunu sonra şeytan dürtüyor 😒
Uyma sen o şeytana. Veya arada kapat gitsin.
Neyi kapatayım 🤔
ahahaha iç sesini
Bir kez kurt düştü yapacak bir şey yok 😒
İç gitsin hocam, aynı durumda sayılırız. İçiyorum.
Kalıcı olmasın diye kastiracagim ben diyabet hastası olabilecek bir adam değilim 🤣
Aynı şeyi düşünmüşüz. Ne güzel olurdu...
@Papatya__Falı Mevsim çok uygun
Kesinlikle. Tam havası.
@Papatya__Falı Dur şimdi gaz verme sende
😔 Peki ya ben napim?
Ya siz niye beni yoldan çıkarmaya çalışıyorsunuz 😒
Üstüne oynuyoruz hafız, öyle anlaştık ahaha
@Papatya__Falı Rakıyı açmakla başlayabilirsin
Çaktırmasana @guapomorena 🫣
Tamam tamam, ben de durduk yere kendime rakı borçlandım zaten 🤭
@Papatya__Falı Bize de dua et bari
@guapomorena Tek başına keyfi yok. Başka zaman artık.
@guapomorena Dua konusunda emin misin? Benim dualarım ters tepebilir, köşeden zor dönüyor, bilirsin 😁
@Papatya__Falı Tamam tamam vazgeçtim, ürkütüyorsun
@guapomorena
https://i.hizliresim.com/jbiyjni.jpeg
@Papatya__Falı ahaha Ben ne yaralar aldım hiçbiri öldürmedi.
Yani ne zararım olabilir anlamında zaten...
@Papatya__Falı ya evet ahaha
Sen beni güldürdün, Allah da seni güldürsün @guapomorena 🤭 bak oluyor yavaş yavaş
31 çekerdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?