Bu sıralar kendimi oldukça kötü hissediyorum, daha pozitif olmak için ne yapılabilir sizce?

Sürekli önüme engeller çıkıyormuş gibi, kimseyle konuşmadığım bir dönemdeyim. Herkesten çok çabuk soğuyorum, uzun soluklu sohbet edemiyorum, uykumu alamıyorum.. Dün sadece ufak bir olay yüzünden ağlamaya başladım ama olay yok bile denilebilecek kadar küçüktü.. Berbat hissediyorum yani, sizin de böyle bir deneyiminiz olduysa veya bir yakınınızın, çözüme nasıl ulaştınız, yardımcı olur musunuz?

Bu sıralar kendimi oldukça kötü hissediyorum, daha pozitif olmak için ne yapılabilir sizce?
Cevapla