Moralimin iyi olmadığı bir dönemdeyim, kendimi nasıl daha iyi hissedebilirim?

Moralimin iyi olmadığı bir dönemdeyim, kendimi nasıl daha iyi hissedebilirim?

Anlık, kısa kafa dağıtıyorum sanki. Bilmiyorum belki size iyi gelen şeyler bana da iyi gelir. Belki aynı şekilde hissedene de bir fikir olur.

Güncellemeler
1 yıl
Vaktini ayırıp, fikirlerini belirtenlere gerçekten teşekkür ederim. Herkesin geçtiği; geçmekte olacağı, geçeceği normal, insanî durumlar. Klişe şey söyleyeyim. "Hayat kısa, kuşlar uçuyor" : )
Moralimin iyi olmadığı bir dönemdeyim, kendimi nasıl daha iyi hissedebilirim?
Cevapla