Cam açıkken imkansız. Gece, gündüz sürekli bir gürültü var 😒😒

Cam açıkken imkansız. Gece, gündüz sürekli bir gürültü var 😒😒

Ne yazıkki bende öyle ya yazın bile camları kapatıyorum bağrışan çağrışan motor araba sesi hele burada acayip derece motor var motoru meşhur nereye gidiyorlar bu kadar anlamıyorum benim memleketimde yok bu kadar motor dışarıyı bırak apartın içinde bile şarkıyı söyleyeni mi aramazsın son ses maç izleyeni mi temizlik yapanı mı illallah artık ya zaten işim gereği akşam üstü uyumak zorundayım
Ya o yorgunluğuma göre değişir. Mesela şu an isterse yanımda parti olsun yine uyuyabilirim yorgunluktan ama bazense duyduğum en ufak nefes sesi bile uykumu kaçırmaya yeterli. Gerçi ben genelde videolar izleyerek uyurum daha rahatlatıyor diye her türlü sesli ortam diyip konuşmayı bitireyim en iyisi lwkqjelkq
Hayır çünkü genelde hep bir gürültü oluyor ama ben öyle seviyorum. Zifiri sessizlik o ölüm sessizliği beni korkutuyor. Genelde televizyonu açarım biraz hafif oradan ses gelir.
Mahallenin türlü türlü insanları var alıştım.
Sabah belediye çöpçüsü gelir karşı konfeksiyondaki adam bile bağıra bağıra sohbet eder.
Öğlen çocuk sesi maç
Akşam karşı komşu Kürtçe halay müzik.
Akşam 10 gece 1 arası maç çocuklar.
Tabi üst komşu saz çalar yan komşu içki içer kavga eder.
😂😂
Mahalleden Sonses müzik açan apaçileri saymıyorum.
Aynı sokakta mıyız 😂😂
Cevap
37Cevap
Bir ara öyleydi çünkü camı açınca direk ana yola bakıyordum çok araç sesi geliyordu 😂 ama şu an oturduğum yerde park var yaz aylarında ses oluyor sadece
Ana yol üzeri olduğu için sessiz sedasız uyuyabilmek çok mümkün değil cam açıkken.
Aynı
Cam açık da olsa uykum gelmişse uyurum. bir şey engel olamaz uykuma.
Hayır maalesef gürültü kirliliği var bide insanlar çok kaba bağıra bağıra konuşup şarkı dinledikleri için.
Gecenin 3ünde bangır bangır araba geçiyo 😂
Ben yaz kış cam açık uyuyorum. Absürt bir ses olmadığı sürece rahatsız olmam.
Camların hepsini kapatırsam evet.. Onun dışında baya işlek bir sokaktayım.
böyle gürültülü bir sitede komşuların yaramaz çocukları yüzünden imkansız.
sana soyle soyleyım evım benım en rahat ettıgım yer... dısarısının kalabalıgı pıslıgı stresı yalancı , samımıyetsız ortamından arındıgım kafamı desarj ettıgım yer... baskasının evınde boyle uyuyamazken evımde rahat rahat uyurum
Dışarıdan sesler çok rahatsız edici olmuyor..
Her geçen gün anlıyorum ki aklı hep Parası olan insan şehirde Yaşamaz. Şehir İnsanın hem cebini hem ruhunu hem de dengesini somuruyor çünkü...
hayır ya hiçbir yerde tek ev olsa en ufak ses sinirimi bozuyor uykum kaçıyor krize giriyorum resmen
Ev sessiz bile olsa bazen biz yüksek sesli oluyoruz bu nedenle en güzeli müzikle falan uyumak 😅
İşitme rahatsızlığım var. İşitme cihazımı çıkardığım zaman duyma oranım düşüyor ve o zaman rahat uyuyorum
Araba sesleri, motor egzozları, insanların adap bilmeden böğüre böğüre konuşmaları. Erken yaşlandık
Aynı biz 😂
Hangisi siz 😊
Mahalle olarak
Bağcılar galiba 😊
Degisik bir soru olsada cevap veriyorum: Ses cikaranin sesini keserim o yüzden rahatim
Yaw he he
Ankette bana laf sokmanin sebebi bumus demek, ustune bosa alinmişiniz size solemedim bunu
Alakası yoktu aslında 😄 laf sokmak adetim değildir. Ses çıkaranın sesini keserim demek çok afaki bir mafyalık olduğu için he he gereksiz şov yani ondan dedim 😄
Cok gereksiz ve boş yaziyorsun farkindasin dimi. Senin ne düşündügünü sormadik kimsenin umrundada olmadigini düşünüyorum. Herseyi bilmenize gerek yok hanim efendi biraz haddinizi bilin yeterli.
Fikrini merak etmediğinin sorusuna gitmemek en mantıklı hareket olacak soru sahibi benim ya hani 😂😂 had dediğiniz şey böyle bir şey değil. Kelimeyi öğrenip her yerde kullanmayın şık durmuyor. Hadsizlik yok burada. Olsa soruma gelip cevabını merak etmiyorum demek hadsizlik olur onu da boşveriniz. İyi eğlenceler, hoşçakalınız
Ne kadar cahil birisin sen ya, ben soruna cevap verdim sen sahsima yorum yapiyorsun sahsima yorum yapip aklinca degerlendirme yapip öyle göstermeye calisirsan bende senin sahsina girerim bu kadar nettir. Eglencede daha baslamadi benim icin siz eglencenize bakin lütfen saygilar.
Herşeyi şahsınıza özel almanız sizin adınıza beni endişelendirsede hayatta başarılar diliyorum. Ben çok eğleniyorum. Saygınıza çok hürmetler. Hoşçakalın
Müziksiz uyulmaz dışarı gürültüsü yerine müziğimi açıp kulaklıkla öylece uyurum müzikle uyuyup müzikle uyanmak bana iyi geliyo
Çok şükür evet bu çok önemli bir etken benim için...
Her türlü uyuyabiliyom gurultudede sert yerdede
Çok sessizlikte tedirgin ediyor insanı.
Geceleri istediğim gibi oluyor.
Ben uyuyorum dünya yansa umrumda da olmaz uyanmam. Depremde bile uyanmadım uyandırıldım
Evet zaten yanlız yaşıyorum. Tv yi açık bırakıp uyuyorum.
Beni uykudan uyandırmak zor, uyandırılırsam o halimle uğraşmak daha zor
Bizim mahallede çok ses yok işlek bir yer değil ben rahat uyurum
Kesinlikle uyuyamıyorum, çevredeki insanlar bu konuda pek hassas diyemem.
Davul, elektrik süpürgesi inşaat vb. her türlü gürültüde itinayla uyurum
Cam açık pek uyumuyorum cam yalıtımı iyi rahat uyuyorum
Kapı açıkta olsa kapalıda olsa uyunmuyor cadde üzeri çünkü bi eşşek özellikle gece kaldıracak yani
Valla ben uyuyorum komşulardan gürültü cikmazsa tabi
Bizim sokak da aynı böyle fotodaki gibi. Uyuyamiyorum maalesef
Gürültülü ortamda asla uyuyamıyorum ama sakinken pat diye uyukluyorum
evin az ilerisinde cadde var nasıl sessiz sedasız uyuyayım 😒
Evet arada köpekler gece kuşları ötüyor masal gibi oluyor
Kedim var 😂 gece mutlaka miyavlar uyandırır, sevdirir ve gider. Sessiz gecem yok.
Cadde üstü olduğu için biraz zor
Evet çok şükür öyle bir imkanım var 😄
Gurultu benım uykumu etkılemez
Uyuyorum mahalledeki çocuklar biraz rahatsız ediyolla ama olsn uykum varsa top patlasa rahatsız olmam
Evim de ses izolasyonu var camlar dış cepheye açılan kapilar kapali iken dış ses almıyor
11 den sonra sesler azalmalı kimse kimseyi rahatsız! Etmemeli
evden başka bır yerde uyuyamıyorum zaten
Ses olunca uyuyamam ya kafam kazan gibi oluyor
Ses olsa da uyurum olmasa da
Evim gayet sakin bir muhitte
İstanbul’da biraz zor🥲
aynen sıkıntı olmuyor yol üzeri değil
Geceleri evet
İstanbul'da zor ama yazlıkta sessiz sedasız
Bizim ev de öyle sürekli araç sesi vs oluyor
Uyuyunca davul çalsa uyanmam : ))
Son dönemler uyku problemi yaşıyorum.
bizim sokak da aynısı
Uyurum cadde ama gece sessiz
Uykum geldiğinde direk uyurum
Uyuyorum.
Yastığı göreyim yeter
Uykum geldiğinde hemen uyurum
Uyurken gürültü çıkarmıyorum.
Ses olursa o gün uyuyamam zaten.
Evet uyuyabiliyorum
hayır evimin altı düğün salonu çünkü
Cam açık uyumuyorum zaten giriş kat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?