İnsanların her dediği olumsuz şeyi kafaya takan bir insan çok yaşamaz mı?

İnsanların bana dediği her olumsuz şeyi kafaya takan bir insanım. Mesela biri bana haksız yere bağırsın veya haksız yere küçük düşürsün, cevabımı vermezsem bu benim içime çok büyük bir dert olur ve bu olayı aylarca hatta yıllarca takarım. Mesela 15 ay önce biriyle iğrenç bir olay yaşadım ve bu olay beni çok etkiledi, hala unutamıyorum. İçimde pitbulla dönüşüp canımı sıkanları parçalama isteği var. Bu takıntımın da beni çok yaşatacağını düşünmüyorum.
Sizce insanların her dediği olumsuz şeyi kafaya takan bir insan çok yaşamaz mı?
İnsanların her dediği olumsuz şeyi kafaya takan bir insan çok yaşamaz mı?
Cevapla