Hayata karşı olumsuz bakan insanlar dan uzaklaşmak gerek öyle değil mi?

Gün içinde ölümden bahseden veya herşeyin boş olduğunu iddia eden
Ama iyi olduğuna kesin olduğum kişiler oluyor hayatımda
Bunlar hayatımda olmalı mı
Fakat iyi diye atamıyorum
Zor geliyor bana
Hayata karşı olumsuz bakan insanlar dan uzaklaşmak gerek öyle değil mi?
Cevapla