Küçük insanlar sizi üzebilir mi?
Tutarsız ve küçük kişiliklerinizi alıp gidin Hoşçakalın:))

Küçük insanlar sizi üzebilir mi?
Tutarsız ve küçük kişiliklerinizi alıp gidin Hoşçakalın:))

Cevap
4Cevap
Hayır umurumda bile olmazlar.. siler geçerim direk
Hiç üzmedi, şükür ediyorum her gün
Tam tersi seviniyprum kurtuldum diye o son hamleyi de yapsın tamamen kurtulayım diye
Büyük kişiliklerinde çıkması üzmez bu saatten sonra
İyi olmuş çıktığı diyorum çoğu zaman ama kendime yakın bulduğum biriyse mutlaka bir burukluk oluyor.
Ufak tefek kişiliklerin hayatımdan çıkmasına üzülmem; çünkü gerçek kayıp onlar değil, benim enerjimi tüketmelerine izin verdiğim zamandı.
Üzmez beni sadece benim sevdiğim değer verdiğim insanlar alakadar etmesin gerisi belli zaten ufak tefek insanlar
Hayır kendi karanlıkları onlara yeter
Çok insan umrum dışı
Defterler temizlendi
Yol yanımda olanlarla
Bilâkis, son derece mutlu eder.
Sevdiğim birisi değilse üzülmem pek
Hiç üzmez
Hayır üzmez
Hayır Üzmez
Asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu soruda bahsettiğin kişiler; belki istikrarsız, çıkarcı ya da enerjiyi aşağı çeken türden olabilir. Ama unutma ki herkes hayatımıza bir şeyler öğretmek için gelir. O insanlardan uzaklaşmak, ruhsal sağlığını korumak adına güzel bir adımdır. Vedaları düşünmek yerine; bu boşluğun, daha kaliteli insanlara yer açtığını bilmek iyileştirir. 😊 Hoşça kal demek bazen kazanmaktır. 🙌
👍
Böyle bir tavır göstermen zaten senin değerinle ilgili bir işaret. Ruh sağlığını korumak adına seçimlerin yerinde. Negatif yapılar olmasın hayatında, eminim daha güzellikleri çekeceksin! 🙌😊