♾️ Hayatınızda her zaman soğuk kanlılığınızı koruyabilir misiniz. kriz anlarını yönetmek de ne kadar başarılısınız. çelik gibi sinirleriniz var mıdır. yoksa duygularınıza yenik mi düşersiniz.

♾️ Hayatınızda her zaman soğuk kanlılığınızı koruyabilir misiniz. kriz anlarını yönetmek de ne kadar başarılısınız. çelik gibi sinirleriniz var mıdır. yoksa duygularınıza yenik mi düşersiniz.

Galiba öleyim alıştım şerefsizlere bence beni oynattılar kullanmaya çalıştılar ben bunu anladım evet isteme olabilir ama o bir oyun bakalım düşecek miyim oyuna ama şunu bilmiyorlar beyinsizler ben çok akıllıyım sezgilerimle o oyununuzu bozarım zaten de bozdum ben ama Allah bilir arkadaşına neler anlattı iftira mı attı yoksa gerçekleri mi anlattı Allah'tan artık o köy işi bitti tabiki haksızlık var herseyde olduğu gibi bir yerde de iyi olacak hem onların yüzlerini görmüceksin hem o kız annesi eşi çocukları görmüceksin burası çok iyi Allah biliyor ben o köyü hiç bir zaman sevmedim yaşadıklarım hep orada bir ilk küçükken ve turdaki olay hariç ama turda o kız trabzonda onun ruhunu görüyorum yine var bağlantı çok garip herşeyin trabzon o köy evinde yaşanması
Yani benim hayatımdaki dönüm noktasına kadar çok panik ve soğukkanlılıktan uzak biriydim. Liseye giriş sınavında panik yapıp fen lisesini kazanamayınca hayata bakış açım tamamen değişti. Ölüm kalım meselesi olmadığı sürece her şeye umursamaz ve soğukkanlı yaklaşabiliyorum
Durabilidigim yerler oluyor... önceden olsa panik atak geçiriyordum şükür şimdi yönetmeyi öğrendim
Tenkyu
Rica ederimm
Hayır dünyanın sonu gelmişcesine tepkiler veriyorum 😂
Teşekkür ederim yavru ceylan 😅🌸
Rica ederim prenses 😅🌸 değişiklik olsun abla :))
Olsun bakalım 😅
Teşekkür ederim abla iyi kızmadın 😅
Neden kızayım :D sjdj ay Barış ya
:D sjsdjj
Cevap
27Cevap
Yok ya bazen soğukkanlılığımı koruyamıyorum. Olayına göre kendimi kontrol edemeyip tepkimi en sert biçimde belli ediyorum ama bazan de aşırı derecede sakin kalıyorum. Sanırsın o an ki ruh halime göre değişiyor..
Kriz anında evet. Kriz geçtikten sonra dağılırım.
Hayır başaramıyorum. Ben panik biriyim soğukkanlı olamıyorum hiç bi zaman
Hamamböcüğü dışında evet
Ben sicskkanliyim soğukkanlı kalamam
Kahramanmaraş merkezli deprem anında, 'Rodrigo' dinlerken şehrin yıkılışını izledim. İnsan soğuk kanlı olmayı ister mi? İstemez mi? Bilmiyorum, sanki hayattan bir beklentisi olmayan, kaybedebilecek bir şeyi olmayan insanın, korkması için, endişelenmesi için sadece kendisine ihtiyaç duyuyor. Hayatın bana sunduğu olaylar yerine, kendi kurduğum ve düşündüğüm olaylar her zaman daha endişeli, ürkütücü geliyor. Sevgilerimle ve saygılarımla...
Çoğu zaman öyleyim. Bir de acayip dümen çevirir, kriz anında yalan söylerim.
Çoğu zaman duygularımı kontrol edebiliyorum ve soğukkanlı kalabiliyorum. Ama bazı stresli durumlar gerçekten zorlayıcı olabiliyor. Böyle anlarda da kendime biraz zaman vermek ve sakinleşmek için yalnız kalmayı tercih ediyorum.
O kadar soğukkanlıyim ki bazen ben bile kendime hayret edip çok duygusuz olduğumu düşünüyorum ama sorunların üstesinden de böyle gelmeyi öğrenmişim
Mesela böyle ani bir şey olduğu zaman elim ayağım beni yönetiyo soğuk kanlı kalabiliyorum ama ani bişey yoksa olay yavaş yavaş gerçekleşiyosa kendimi tutamam ağlarım
Her zaman değil de çoğu zaman anlık afallamadan sonra mantıklı düşünerek karar verebiliyorum. Korkunun beni ele geçirmesine müsade etmeyip direniyorum. Direkt çözüm düşünmeye başlıyorum.
Vazgeçtiğim bir konu ise acayip bir soğuk kanlı olabiliyorum.. ama vazgeçmediysem benim için önemli bir konu durum ise olabildiğine panik atağım😬
Evet soğukkanlı kalmayı başarıyorum
Bi ara evde patlama oldu bir priz yandı orası yanarken hem söndürmeye çalışıyordum hemde annemi sakinleştirmeye çalışıyordum
Panik olmak hiçbir çözüm getirmez
Kriz anlarını iyi bişekilde yönetebilirim fakat sesim titrer genelde. Yapılması gerekeni yaparım acil durumlarda. Ama konu benim sinirim falansa soğuk kanlı kalmam
Bu aralar duygularımla iç savaş yaşıyorum soğuk kanlı olamıyorum. Normalde öyleyim ama yeteneğimi kaybettim
Hayır. Ciddi kalayım, soğukkanlı durayım diyorum ama ufacık bir söz bile güldürmeye yetiyor. Hemen çözülüyor buzlarım
Panik değilim çoğu şeyde soğukkanlı olurum. Sadece yüz ifademe söz geçiremiyorum bu aldatma olaylarında.
Asla soğukkanlı biri değilim hızlı ve kolayca tepki verebiliyorum sakin kalamıyorum öyle biri olmak isterdim
Çoğu zaman korurum. Çok çok nadir durumlarda gözlerim kararır ve işte o an ben ben olmaktan çıkarım. Sonu kötü bitiyor çünkü.
Çoğu zaman başaramıyorum. Keşke hep soğukkanlı olsam çok isterim bunu
Şu an aklıma uyumak dışında bir şey gelmiyor..🥱
Bende ikisi de yok.
Tabiri caizse mal gibi kalırım her olay karşısında.
Karşımda birine araba çapsa ciğerini elimle koyar dikerim 😄 o kadar soğuk kanlıyım
Soğuk kanlı davrananlar beni bulsun, bir kaç ödeşmem var. Soğuk kanlı seri katil arıyorum😂😂
Maalesef olmuyor, hele bir de sağlık söz konusu olunca çok panikliyorum..
Panik ve hep tetikte bekleyen biriyim ama soğukkanlı olmam gerekirse başarılı şekilde olurum.
Soğukkanlı olamıyorum maalesef. Duygulara yenik düşüp o an ne yaşanıyorsa o duyguyu yaşarım
Evet aşırı sinirliyim ama öfke kontrolüm sağlamdır...
Yanımda vurulup bacağı kopan askere müdahale ederken soğuk kanlıydım. Bu benim tap seviyem olmuştu.
Kendimi tutarsam evet ama bıraktığım zaman bommmm 💣💣💣
her zaman sakin bir şekilde düşünür mantıklı hareket ederim
Evet … kriz yönetim aşırı iyi …. Ve şunu fark ettim insanlarda iz bırakan anılarda bu tarz krizi yönettiğim anlar ….
Normalde çok korkak bir insanımdır. Ama sorun ve kriz anında ilk bir şok etkisi yaşadıktan sonra hemen sorunu çözmeye koşuyorum. Bende kendime şaşırıyorum çevremdeki insanlarda…
Evet ben soğukkanlı kalabiliyorum
İstemeden bile soğuk kanlı oluyorum ve herkese de çok soğuk duruyorum bilmiyorum neden acaba
Maalesef 🥲
Çoğu zaman ama bazı konular dışında.
Her zaman değil bazı zamanlar
Evet başarabiliyorum
Çok soğuk kanlıyımdır
O konuda hiç başarılı değilim
Hayir ben hiçbir zaman soğukkanlı olamıyorum
Evet kendiliğinden oluyor bir zaman sonra
Her zaman soğuk kanlıyım zaten
Başta afallarım sonra toparlarım 😂
Ecet buz gibi olabiliyorum...
Hayr cok panik biriym hemen stres yaparm
Sakinliğimi çok seviyorum.
asla soğuk kanlı değilim paniğim
Bazı durumlarda soğuk kanlı kalamıyorum
Başarabiliyorum
Hayır.
Çoğu kez evet
Yarı yarıya diyelim.
başaramıyorum
Başaramıyorum
Evet, her daim
Ara sıra
Mecburum
Evet her türlü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?