Çok sıkıcı olduğumu düşünüyorum. kimseyle sohbet ederken konuşacak bir şey bulamıyorum. kendimden bile sıkılıyorum. ne yapmalıyım?

konuşurken heyecanlanmakla alakalı değil, gerçekten bir şey bulamıyorum. kendimle baş başayken kendimden bile sıkılıyorum. ne yapmam gerekli

Çok sıkıcı olduğumu düşünüyorum. kimseyle sohbet ederken konuşacak bir şey bulamıyorum. kendimden bile sıkılıyorum. ne yapmalıyım?
Cevapla