Insanlarla uzun uzun konuşamıyorum, sıkılıyorum neden?

Tanışmaya bile üşeniyorum iki bir şey dedikten hemen sonra sıkılıyorum sohbete dönmüyorum bir daha. Insanlar mı sıkıcı bana mı hitap etmiyorlar ben de mi sıkıntı var?
Insanlarla uzun uzun konuşamıyorum, sıkılıyorum neden?
Cevapla