Insanlarla konuşurken çok çabuk sıkılıyorum ne yapmalıyım?

Çok sevdiğim ve konuşurken çok heyecanlandığım insan sayısı bir elin parmağını geçmez. Ki normalde çok neşeli konuşkan bir insanım. Insanlar hep enerjime hayran olduklarını söylerler. Fakat bir yerden sonra enerjime uyum sağlayamadiklarini düşünüyorum haliyle tek taraflı bir çaba gibi enerji sömürmek, konuşmayı tek taraflı yürütmek gibi olaylar meydana geliyor. E haliyle soğuyorum devam etmek istemiyorum. Ne yapmalıyım. Teşekkürler şimdiden
Insanlarla konuşurken çok çabuk sıkılıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla