İnsanlarla konuşurken acaba benden sıkıldı mı, saçma mi konuşuyoum gibi takıntım var. Nasıl alabilirim bunu?

Aşağılık kompleksi mi çözemedim.

Güncellemeler
+1 yıl
Nasıl aşabilirim olacak
İnsanlarla konuşurken acaba benden sıkıldı mı, saçma mi konuşuyoum gibi takıntım var. Nasıl alabilirim bunu?
Cevapla