Kendimi çok sıkıcı hissediyorum insanların yanında. konuşacak bir şey bulamıyorum böyle susuyorum. hep sohbeti başkaları yönetiyor?

Bu durumdan sıkıldım böyle. Kendimi ister istemez kukla gibi hissediyorum çünkü hiçbir yerde içimden geldiğim gibi. Nasıl aşacağım bu durumu?
Kendimi çok sıkıcı hissediyorum insanların yanında. konuşacak bir şey bulamıyorum böyle susuyorum. hep sohbeti başkaları yönetiyor?
Cevapla