Kendimize güvenimizi nasıl kazanırız ya da kendimizi nasıl kimseyle kıyaslamadan yaşarız?

Merhaba arkadaşlar bana yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler
Ben 28 yaşindaym bu yaşima kadar birini sadece sevdim onunla da bir kere bukuştuk her şey çok gzl olacaktı belki ama korktum ve sorunlar oldu istemedim ondan sonra hep kısa kısa birileriyle konuşmalar oldu ama hepsi bitti ve olmadı yine yapayalnız kaldım
Geçen sene biriyle tanişmiştim umutlanmiştim olacak dedim iyi biri olmadı yani adam birden mesajlarıma cevap vermedi sonra yazdım bakmadı en son ısrar edince açıkladı ki kız arkadaşıyla ayrilmiş o sırada benle konuşmuş ve şimdi komuşmak istemiyormuş yaşadığım hayal kırıklığıni düşünün Allah'a havale ettim ama bana bıraktığı yara benimle kaldı şimdi sokakta hep sevilen insanlara bakıyorum ve hiç bir e sevip sevileceğimi dair inancım kalmadı çok mutsuzum sizce ne yapmalıyım
Kendimize güvenimizi nasıl kazanırız ya da kendimizi nasıl kimseyle kıyaslamadan yaşarız?
Cevapla