Konuştuğum herhangi bir kişinin bariz bir yazım yanlışı beni ondan soğutuyor. Bunu nasıl aşarım?

Merhaba arkadaşlar. Ya başlıkta dediğim gibi işte en basitinden "bir şey, herkes, yanlız, bir çok” gibi yazım yanlışları yapan insanların karakterlerine vs karşı önyargım oluyor. Hani çok kusursuz yazsın demiyorum, ben de zaten bazen de da eklerini karıştırıyorum. Sadece o kadar bariz yazım yanlışları rahatsız ediyor ve o kişi hakkında aşırı olumsuz düşünüyorum. Kötü bir şey. Nasıl aşarım acaba...
Güncellemeler
+1 yıl
herkes yazacaktım yanlışlıkla doğru yazılışını yazmışım😂
Güncellemeler
+1 yıl
İlginç bir şekilde klavyem herkesi yanlış yazmama izin vermiyor kdkflfkldöfldld
Konuştuğum herhangi bir kişinin bariz bir yazım yanlışı beni ondan soğutuyor. Bunu nasıl aşarım?
Cevapla