Yazım yanlışı yapan insanlara tepkiniz ne oluyor?

Özellikle sosyal medyada sürekli gördüğüm, "herkes" adılını "herkez" şeklinde yazanlara sinir oluyorum.
Yazım yanlışı yapan insanlara tepkiniz ne oluyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Yazım yanlışını yapanlara ben de gıcık oluyorum diyenler sizlerin de yazım yanlışı yapan yaptığınızı gördüm. Bu arada yanlışı görüp uyaran @timid61 adlı arkadaşımıza da teşekkür ediyorum. 😃
Güncellemeler
+1 yıl
Tüh ben de anlatımda yanlış yaptım vayyy😂
Yazım yanlışı yapan insanlara tepkiniz ne oluyor?
Cevapla