Yazım yanlışı yapan insanlara karşı tavrınız nedir?

Ben birisiyle yazışırken ki genelde nadir yazarım. Yazılan kelimelerin yanlış yazılmasından tiksiniyorum. Ve karşımdaki insan çok yakın arkadaşım dahi olsa konuşma bitiyor. Cevap vermiyorum. İçimde bir soğuma ve uzaklaşma oluşuyor. Sanki bir canım konuşuyormuşum hissine kapıldığımdan mütevellit hemen kesiyorum sohbeti. Kendimi o yerde tutamıyorum. Ruhum durmuyor. Siz ne yaparsınız?
Yazım yanlışı yapan insanlara karşı tavrınız nedir?
Cevapla