Bazen klavyenin azizliği bazen mizahına kasıtlı, dışardan bakan birine göre hunharca yazım yanlışı yapıyooomm 😁


soğumak demeyelim o kadar emek verilmiş bir yere kadar getirilmiş bir insan sonuçta ama insan bir noluyoz diyo
Pek sevdiğim söylenemez bu durumu, özen göstermek çok zor olmasa gerek.
Baglaclara değilde yumusamalara dikkat etmeyenlerden sogurum
Cevap
11Cevap
Pek tepki gösterdiğim söylenemez ama bazen komik olabiliyor en nihayetinde
O değilde şu resme ne zaman baksam düşünüp gülüyorum
yani yerine göre değişir mesela mesajlasırken öyle görseldeki gibi abartı olmadığı sürece sorun yok
Telefondan yazarken sık sık klavye azizliğine uğruyorum
Görselde tiplerdense soğurum ama dur ya onlara karşı zaten soğuğum ben.
Hayır aksine sempatik geliyor.
canın sağolsun kral 😁
Bende çok oluyı ya hepsi klavyenin yüzünden😅
Aşırı yapanlar itici evet
Kesinlikle önem veririrm.
Hiçte bile bende yapıyorum ara ara
Soğuyorum. 😂
Hiç soğmadım 🤓
Direk
Soğumam k.. a... l
Hayırrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar