Zaman zaman hepimizin başına gelen bir durum. Sürekli yapılmadığı sürece pek takılmam. 


Hayır ben soğumam yani benim için çok da önemli değil sonuç olarak resmi bir iş yapmıyoruz sadece arkadaş olarak konuşuyoruz bu yüzden de eğer anlaşabiliyorsak yani gidip de mesela şu şekilde bir şey yazmıyorsa ''yha sn nersdsn kççç gunddrr'' muhtemelen anlaşırız :D
Ben çoğu zaman yapıyorum. Benim arkadaşlar gülüyor çoğunlukla 🧐
Soğumam ama bunu sürekli yapıyorsa sıkılırım ve soğurum. Hızlı yazarken oluşan yazım hataları beni alakadar etmez ama "Deyil, bebeyim, şarz" gibi kelimeler yazıyorsa benden uzak dursun.
o anlık ruh halime bağlı
Cevap
18Cevap
TDK değilim ama bazı yanlışlar da çok takılıyor asdja biraz dikkat etmek lazım
gerçekten öyle bildiğinden yazıyorsa sıkıntı :D
Hayır ama böyle saçma sapan kısa mesajlar yazanlara uyuz oluyorum
Ben otomatik olarak soğuyorum ufak tefek dil hataları olabilir de bazıları kabak gibi göze batıyor
Yok apla zaman zaman sohpet ederken hepimiz böyle şeyler yapıyoz :(
Benim için önemli bir konu vallahi. Arkadaşımsa alışırım ama onun dışında zor jdkdkd
doğrusu neydi ya ama bende de var ankastre bozukluğu
Soğumam, olur öyle şeyler. Bazen gülüyorum ama.
Hayır çünkü bende düzgün yazmak bilmiyorum okadar
Israrla ve umursamazca ise elbette ki nahoş bi durum ✔️
Çok itici geliyor anında soğuyorum. Böyle olmaktan hoşlanmıyorum ama durum bu 🫤
evet benim için çok önemli yani soru eki ayıramıyorsa da de ayıramıyorsa konuşmayalım daha iyi.
Takılmam pek ya. Sadece sürekli sürekli aynı hatayı yapıyorsa ve uyarmama rağmen devam ediyorsa bi tık dellenirim
Her kelimesi ayrı vukuatsa soğurum. Bu kendini geliştiremedigini gösteriyor. İlkel insan sevmiyorum
Sürekli yapılıyorsa gözüme gözüme batar ya istemsizce soğurum evet.
Bunu her zaman yapıyorsa ve abuk supuk şekilde cümleyi yazıyorsa sanırım sinir olurum fazlasıyla..
Kesinlikle direkt soğuma sebebimdir. Dikkat edilmesi gereken bir konu, güzel yazı, anlaşılır yazı karşısındaki kişiye saygı duyulma kanısındayım.
Böyle şeylere takılmam
Aynen sürekli olmasın yeter
Yok ya o kadar takılmam :))
Ben soğurum. Ciddiye alamıyorum.
Bu şekilde olursa evet😀
Bazen oluyor öyle şeyler takılmıyorum..
Sevdiğim biri yaparsa soğumam
Kesinlikle ya çok irrite bir durum.
Hayir tabiikide bende ole yazyorm cunku
pek takılmam sürekli yapılmıyorsa
buna gülerim mesela ama ör. sopet dese kaç kaç
Evet yaa soğurum 😅
Görsel güzelmiş 🤣
Soğurum. Cahilliğe tahammülüm yok
Bi gıcık olurum yalan yok
Hayır soğumazdım
😂klavye çeviriyor bazen
Soğumam ama düzeltirim onu 😂
Soğuyorum.
hayır soğumam
Hayır 😁
Yokkkk
Evet
Hayır
evett
hayır..
buzzz gibi oluyorum
Yok ya niye soğuyayım
Evet soğurum
Anında..
Evett
soğumam
Maalesef evet.
Yorulmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?