
Selamlar... Bazı yanlışlara tilt oluyorum resmen. Onlar yapılmasın ya en azından hdjd.

Selamlar... Bazı yanlışlara tilt oluyorum resmen. Onlar yapılmasın ya en azından hdjd.
Hayır ben soğumam tabi ki de.. çünkü benim için yazım o kadar da önemli değil.. tabi ki de anlamayacak kadar kötü yazıyorsa sorun olur.. ama ben anlıyorsam gerisi önemli değil boşuna uzatıp da zaman kaybetmek istemem resmi bir iş yapmıyoruz sonuçta
Hızlı yazımdan kaynaklı hatalar kendini belli ediyor. Ya da klavye otomatik düzeltme yaptığı için araya anlamsız kelimeler de kaçabiliyor. Eyvallah.
Ama Türkçe 'nin yanlış ve eksik kullanımı kullanıcının kültür seviyesini gösterir.
Sahip olduğun bir dil var. Bilmem gerek tek bir dil var. Ama anadilini bile doğru dürüst kullanamadığını farkettiğim biriyle uzun sure sohbet etmem... Yoksa bağlaçların birleşik yazılması falan da sorun değil.
Beyin'e " Beğin" Mide'ye "Miğde" yazan biriyle oturup neyi tartışacaksin?
Ufak tefek yazım hataları yapılabilir. Bende yapıyorum lakin bariz göze batan yazım hataları ister istemez soğumama neden olur. Körü körüne yazıp geçiyorlar resmen. Dikkat edilsin, zor değil.
Cevap
16Cevap
Şu kısaltmaları yapmasınlarda bana yeter. " tamam" gibi mesela.
tamam yazıyoda site düzeltmiş.
ahaha yine düzeltti ya. 😅
Shdjd ben anladım amaa
Nooo soğumam. Yanlışı yazımda yapsın, bana yanlış yapmasın 😒
Soğursun sen yiaa.
Nerden biliyorsun asdfjkl
Bilirim ben hdjd
Sayende artık ben de biliyorum alksjdfjkl
Rica ederim o zaman jfjd
Thanks akjdsfl
İnsanın gözünden kaçabiliyor gerçekten. Bu sorun değil ama ne yazdığı belli olmayan insanlar soğutur.
Adam entellektüelim diyor daha doğrusunu yazamıyor , sipekülasyon yapılıyor hakkımda diyor yalnış yazıyor. Benim de yazım yalnışları dikkatimi çeker ve buz gibi soğurum ondan.
Çok takmıyorum.
İş mailleşmelerinde tilt oluyorum tabi. Ciddi bir ortam ve ne alaka yani? Usülü vardır bu işin, eğitimini bile veriyorlar ama işte boş.. :D
Benim gibi işitme engelli arkadaşlarla yazışırken onların neler yazdıklarını anlamakta güçlük çekiyorum. Haricinde birilerle yazışırken sorun olmuyor.
Biraz soğutur açık söylemek gerekirse. Fakat esas sıkıntı öğrenmeye kapalı olması olurdu. Esas o zaman tam soğurdum.
Hayır ama sevmem yazım yanlışı yapılmasını. Kendimde dikkat ederim.
Hızlı yazarak oluşan hatalara takılmam ama çok fazla oluyorsa gözüme batar jdjdj
Yazım kurallarına dikkat eden kişilere hayranlık beslediğim doğrudur, benim için mühim bir unsur.
selamlar, ne gibi yalnışlara tilt oluyosun mesela, merak etmedim değil şindi jxksncksx
Kendimden soğudum resmen. d
S l m*lar yazmıştım ya site düzeltiyor kfjd
Elim ayağım titriyor jdjdj herkes güzelce yazmaya çalışsın jfıf
Herkes (z) yazmıştım jfjd
Nasıl herk€z yazarsın ya neyse her şey hatasıs olacak diye birrşey yok fjdkfk
Şşştt yok bir şey jfıfj
Demet akalina kadar yolu var soğumam
Ya hdjd
Çok takılmam. d
herkes morel hayla falan yazıyorsa evet soğuma sebebi
Evet
Aşkım senden soru görmeyince garip oluyorum desem, inanır mısın? Jdjdjx
@öğrenimelemanı Örtmenim benden soğur muşunuj?
@ChungCha soğumam aşkom hdjdks
Hayır aşko
Profilde bir minnoş gördümm, çok tatlı.
Aldım o tatlı selamıı.
Ben yaptığı pilava dolmaya bakarım.
Kimçe benim kaday yajım hataşı yapamajjj
Bak onu iyi dedin bebiş
@birsuskuncicek 💞💞💞🦄🦄🦄
herkes yazınca soğurum 😂
Soğumak mi ben kimim ki soğuyacam
Soğumam
Yok lo
Yok ya ben tdk mym
Evet
Hayır
Hayır
Soğurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?